Grzegorz Rogowski rozpoczął pracę w warszawskim biurze Interactions Europe z początkiem września br. Jako Senior Sales Manager będzie odpowiadał za sprzedaż mediów i obsługę domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Polski zespół sprzedaży, działającej w całej Europie spółce, kierowany jest przez Katarzynę Byler.
Grzegorz Rogowski ma bardzo duże doświadczenie w pracy z mediami, zarówno na stanowiskach związanych ze sprzedażą, jak i marketingiem. Pracował w biurach reklamy TVN, Eurozet oraz Agory. Bezpośrednio przed dołączeniem do Interactions Europe pracował jako Brand Manager w firmie Ubisoft, która jest jednym z największych na świecie wydawców i producentów gier komputerowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Grzegorz zdobywał doświadczenie i wiedzę na polu sprzedaży i reklamy w największych polskich koncernach medialnych. Cieszę się, że teraz będzie pomagał nam. W ostatnim czasie większość naszych wysiłków skierowana jest na rynki zachodnioeuropejskie, gdzie budujemy struktury i zdobywamy klientów, ale absolutnie nie zaniedbujemy polskiego rynku. Chciałbym, aby w innych krajach gdzie działamy, byli równie skuteczni i profesjonalni ludzie jak w Polsce.” – powiedział Paweł Milcarz, International Managing Partner Interactions Europe.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024