Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grzegorz Rogowski wzmacnia polski zespół Interactions Europe

Grzegorz Rogowski dołączył do polskiego zespołu Interactions Europe. Jako Senior Sales Manager wzmocni działania sprzedażowe.
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

Grzegorz Rogowski rozpoczął pracę w warszawskim biurze Interactions Europe z początkiem września br. Jako Senior Sales Manager będzie odpowiadał za sprzedaż mediów i obsługę domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Polski zespół sprzedaży, działającej w całej Europie spółce, kierowany jest przez Katarzynę Byler.

Grzegorz Rogowski ma bardzo duże doświadczenie w pracy z mediami, zarówno na stanowiskach związanych ze sprzedażą, jak i marketingiem. Pracował w biurach reklamy TVN, Eurozet oraz Agory. Bezpośrednio przed dołączeniem do Interactions Europe pracował jako Brand Manager w firmie Ubisoft, która jest jednym z największych na świecie wydawców i producentów gier komputerowych.

„Grzegorz zdobywał doświadczenie i wiedzę na polu sprzedaży i reklamy w największych polskich koncernach medialnych. Cieszę się, że teraz będzie pomagał nam. W ostatnim czasie większość naszych wysiłków skierowana jest na rynki zachodnioeuropejskie, gdzie budujemy struktury i zdobywamy klientów, ale absolutnie nie zaniedbujemy polskiego rynku. Chciałbym, aby w innych krajach gdzie działamy, byli równie skuteczni i profesjonalni ludzie jak w Polsce.” – powiedział Paweł Milcarz, International Managing Partner Interactions Europe.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj