TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła kampania produktowa firmy VOX

Działania są kontynuacją komunikacji wizerunkowej przygotowanej przez Ars Thanea.
O autorze
1 min czytania 2015-09-07

W poniedziałek 7 września b.r. ruszyła kampania produktowa marki VOX. Na potrzeby kampanii agencja Ars Thanea przygotowała dwa 30-sekundowe oraz dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne. Kampania oprócz telewizji jest prowadzona w Internecie, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz salonach sprzedaży VOX.

Strategia komunikacji obu etapów kampanii zakłada zbudowanie wizerunku marki VOX jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb. Działania mają podkreślić, że marka VOX to nie tylko meble, ale także drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i wiele innych materiałów wykończeniowych.

Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię ponownie odpowiada duet – Maria i Kazimierz Zbąscy.

Wyjątkowe podejście klienta pozwoliło na przeprowadzenie odważnej kampanii, opartej przede wszystkim na emocjach i wartościach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się