White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Firma Essilor Polonia, producent szkieł okularowych Crizal, rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Doroty Gardias .
O autorze
1 min czytania 2015-09-09

14 września Essilor Polonia rusza z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal.  Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem i wysoką jakością widzenia cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.

W  ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.

Na potrzebę kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL. 

W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię komunikacji, kreację, działania w Internecie oraz mechanizm angażowania salonów optycznych opracowała i wdrożyła White Paper Agency. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media, zaś produkcją spotu zajęło się Studio Videlec pod nadzorem White Paper Agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się