14 września Essilor Polonia rusza z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal. Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem i wysoką jakością widzenia cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na potrzebę kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL.
W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.
Strategię komunikacji, kreację, działania w Internecie oraz mechanizm angażowania salonów optycznych opracowała i wdrożyła White Paper Agency. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media, zaś produkcją spotu zajęło się Studio Videlec pod nadzorem White Paper Agency.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing