White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Firma Essilor Polonia, producent szkieł okularowych Crizal, rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Doroty Gardias .

14 września Essilor Polonia rusza z nową kampanią promującą innowacyjne szkła okularowe Crizal.  Essilor oferuje szeroką gamę innowacyjnych produktów dla wymagających konsumentów, którzy poza komfortem i wysoką jakością widzenia cenią sobie też pełną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV i groźnym światłem pochodzącym z ekranów urządzeń elektronicznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W  ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google.

Na potrzebę kampanii został również uruchomiony specjalny mechanizm angażujący salony optyczne, wsparty bezpośrednimi działaniami BTL. 

W spocie będziemy mogli zobaczyć Dorotę Gardias. Znana dziennikarka, jako nowa Ambasadorką marki Crizal, będzie edukować konsumentów na temat bezpieczeństwa wzroku.

Strategię komunikacji, kreację, działania w Internecie oraz mechanizm angażowania salonów optycznych opracowała i wdrożyła White Paper Agency. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Havas Media, zaś produkcją spotu zajęło się Studio Videlec pod nadzorem White Paper Agency.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij