Celem kampanii jest poinformowanie o nowym wariancie cukierków Mentos – toffi z czekoladą.
Po wygranym przetargu Walk zajął się kreacją reklam ALT-owych, działaniami w internecie obejmującymi kampanię display oraz outdoorem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja stworzyła dwa spoty – 30′ oraz 15′. Wyreżyserował je Dariusz Rzontkowski, wyprodukował dom produkcyjny Tango, udźwiękowieniem zajęło się studio Sound Tropez, a postprodukcją – Stage2. Spoty są emitowane w kanałach takich jak TVN, AXN, FOX, TLC, Polsat News, TV4, TV6 czy BBC Brit.
Kampania rozpoczęła się 7 września.
Słuchaj podcastu NowyMarketing