Pierwsza kampania Mentos Choco od Walk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania Mentos Choco od Walk

Ruszyła kampania reklamowa cukierków Mentos Choco. Za przygotowanie i realizację akcji pod hasłem „Czeko pragniesz” odpowiada agencja Walk Creative. Działania są prowadzone w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowym wariancie cukierków Mentos – toffi z czekoladą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po wygranym przetargu Walk zajął się kreacją reklam ALT-owych, działaniami w internecie obejmującymi kampanię display oraz outdoorem.

Agencja stworzyła dwa spoty – 30' oraz 15'. Wyreżyserował je Dariusz Rzontkowski, wyprodukował dom produkcyjny Tango, udźwiękowieniem zajęło się studio Sound Tropez, a postprodukcją – Stage2. Spoty są emitowane w kanałach takich jak TVN, AXN, FOX, TLC, Polsat News, TV4, TV6 czy BBC Brit.

Kampania rozpoczęła się 7 września.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij