Rafał Kochański nowym Dyrektorem Marketingu Agito.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rafał Kochański nowym Dyrektorem Marketingu Agito.pl

Nowym Dyrektorem Marketingu w Agito.pl został Rafał Kochański. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Do najważniejszych zadań nowego Dyrektora Marketingu Agito.pl należy także prowadzenie działań komunikacyjnych w obliczu silnie zmieniającego się rynku e-commerce w Polsce i konieczności odpowiedzi na wyzwania wiążące się z pozycjonowaniem firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przed dołączeniem do Agito, Rafał Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie całościowo odpowiadał za wszelką komunikację, kierowaną do najważniejszych grup docelowych sieci.

W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję Brand Managera w Mars Polska gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe marek, takich jak Whiskas, Kitekat i Sheba.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij