K2 autorem aplikacji mobilnej „Kulturysta” dla PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 autorem aplikacji mobilnej „Kulturysta” dla PZU

Agencja K2, na zlecenie jednego ze stałych Klientów - Grupy PZU, przygotowała aplikację mobilną „Kulturysta”. Aplikacja jest dostępna do pobrania za darmo w sklepach Google Play oraz Apple App Store.

W aplikacji zaprezentowano eksponaty z Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – Pałac na Wyspie, Muzeum Zamku Królewskiego w Warszawie oraz z Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku w Sukiennicach w Krakowie. PZU jest Oficjalnym Ubezpieczycielem tych placówek kulturalnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikację dla iOS można pobrać pod linkiem.
Aplikację dla Android można pobrać pod linkiem.

Nazwa aplikacji - „Kulturysta” to odwołanie do kulturalnego turysty, który do zebranych podczas zwiedzania zdjęć dodaje osobistą opowieść. Wykorzystano naturalny odruch zwiedzających polegający na robieniu zdjęć dziełom, które szczególnie im się podobają i które chcieliby zachować. Aplikacja uzupełnia fotografowane obrazy o informacje i ciekawostki, które wzbogacają zwiedzanie i przeżycia.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozpoznawania obrazów. Prezentuje łącznie 340 eksponatów. Jest bezpieczna dla dzieł, ponieważ wyłącza lampę błyskową w telefonie podczas fotografowania. Po zrobieniu zdjęcia telefonem zdjęcie jest analizowane w czasie rzeczywistym - aplikacja od razu rozpoznaje obraz – odblokowuje obraz w wysokiej rozdzielczości, podaje informacje i unikalne ciekawostki, zarówno w formie tekstowej, jak i multimedialnej. W sytuacji braku aktualnego dostępu do wifi, aplikacja rozpozna obrazy gdy telefon zostanie podłączony do sieci. Skolekcjonowane w telefonie obrazy tworzą osobisty multimedialny album, do którego zawsze można wracać, czy też prezentować go znajomym.

Dodatkowo aplikacja zawiera krótkie nagrania audio dołączone do wybranych dzieł, czytane przez rozpoznawalne głosy: Maję Ostaszewską, Huberta Urbańskiego, Jarosława Boberka, Grzegorza Pawlaka, Piotra Dudę, Krzysztofa Szczerbińskiego, Macieja Kowalika, Jarosława Łukomskiego, Rocha Siemianowskiego.

W ramach aplikacji przygotowano także bonus w postaci gier powiązanych bezpośrednio z obrazami i historią sztuki – układanki i quizy.

Case study realizacji można obejrzeć pod linkiem.

Aplikacja podkreśla nieocenioną rolę PZU, jako Mecenasa polskiej kultury i sztuki. PZU jest Oficjalnym Ubezpieczycielem placówek kulturalnych, którym poświęcona jest aplikacja. Za wspieranie życia kulturalnego w Polsce PZU został wyróżniony przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zaszczytnym tytułem Mecenasa Kultury.

W aplikacji użyta jest technologia rozpoznawania obrazów firmy iTraff.

K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij