Site kampanijny House AW15/16 od Zjednoczenia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Site kampanijny House AW15/16 od Zjednoczenia

House nowy sezon zaczyna od kampanii wizerunkowej ON OFF. W kontynuacji wcześniejszego konceptu muzycznej podróży, nowa kolekcja zaprezentowana tym razem zostaje na tle bajkowej Islandii. Za realizację strony kampanijnej odpowiedzialne jest Zjednoczenie.

Motywem przewodnim kampanii niezmiennie pozostają wpisane w charakter marki muzyka i autentyczność. W kolekcji pojawia się także sporo denimowych stylizacji, podkreślonych ukazanym w dwóch kampanijnych filmach lifestylem. Muzyczny aspekt przejawia się w motywie ON, eksplorującym lokalne, spontanicznie organizowane koncerty – z założenia kameralne wydarzenia, przeradzające się jednak w istotne muzyczne eventy. Młodzieżowa autentyczność znajduje swoje odbicie w części OFF – poszukiwaniu spokoju po szalonych, imprezowych wyprawach w otoczeniu natury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zjednoczenie odpowiada za koncept, projekt i wdrożenie strony kampanijnej, łączącej oba filmy we wspólną formę. Nowoczesna, intuicyjna strona skupia całą uwagę na materiałach sesyjnych i filmach, pozwalając na wygodne zapoznanie się z nimi także w wersji mobilnej. Na stronie nie zabrakło także quickshopów, pozwalających na szybki zakup prezentowanych w kampanii modeli ubrań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij