Rozbudź w sobie e-marketera

Rozbudź w sobie e-marketera

Ponad 20 kierunków z zakresu e-commerce i nowoczesnej komunikacji w sieci zaoferują w nadchodzącym roku akademickim uczelnie w największych polskich aglomeracjach. Na mapie kierunków widać też te, które stały się lokalnymi liderami, od lat zbierającymi komplet zainteresowanych.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kierunki związane z e-biznesem, e-marketingiem i komunikacją w sieci na dobre wpisały się w oferty uczelni wyższych. Od kilku lat lokalnie widać już liderów, których oferta programowa okrzepła i cieszy się niezmiennym zainteresowaniem ze strony kolejnych roczników absolwentów. Szczególną aktywność w tym obszarze widać szczególnie w stolicy Małopolski, która od lat staje się kuźnią wielu innowacyjnych kierunków w obszarze komunikacji. W tym roku na mapie podnoszenia e-kompetencji pojawiło się kilka ciekawych propozycji – szczególnie we Wrocławiu czy Poznaniu. Edukacyjnym standardem stało się także angażowanie wykładowców praktyków do prezentacji poszczególnych obszarów tematycznych. Najpowszechniejsze na rynku są tzw. ogólne kierunki z obszaru marketingu internetowego, prezentujące swoisty przekrój narzędzi i możliwości, jakie niesie biznesowi ta dyscyplina komunikacji. Widać także próby tworzenia studiów nieco bardziej wyspecjalizowanych – dot. meandrów mediów społecznościowych czy prowadzenia biznesu w sieci.

Zauważalny jest także trend wykorzystywania systemów do kształcenia zdalnego. Dzięki studiom w formule blended learning ogranicza się liczbę uczelnianych zjazdów na rzecz zajęć realizowanych w formie wykładów i ćwiczeń za pomocą platformy e-learningowej. Być może jest to trend, w jakim coraz bardziej będą zmierzać polskie uczelnie. Co ciekawe, aktualnie wykorzystują go Wyższe Szkoły Bankowe i Wyższa Szkoła Europejska im. J. Tischnera w Krakowie.

Gdzie studiować podyplomowo e-marketing?

Wrocław

Uniwersytet Ekonomiczny - Zarządzanie Projektami E-commerce – 188 godz.
Wyższa Szkoła Handlowa - Manager E-commerce – 160 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu - E-commerce 360° - 176 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu - Social media manager – 176 godz.

Poznań

Collegium Da Vinci - Nowy marketing – 184 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Biznes w internecie (blended learning) – 180 godz.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Innowacyjny e-marketing (blended learning i studia tradycyjne) – 182 godz.
Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu - Marketing internetowy – brak danych

Kraków

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - Marketing internetowy – 198 godz.
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie - Social Media & Content Marketing – 181 godz.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie - Menedżer e-commerce (blended learning) – brak danych
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie - E-marketing (blended learning) – brak danych
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego - E-marketing - w 3 specjalnościach – 200 godz.
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Akademia komunikacji internetowej– 180 godz.

Aglomeracja Katowicka

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie - Innowacyjny e-marketing (blended learning) – 180 godz. 

Trójmiasto

Uniwersytet Gdański - Biznes elektroniczny – 182 godz.
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni - Marketing i PR w internecie – 180 godz.
Uniwersytet SWPS – Sopot - Nowe media i marketing społecznościowy – 196 godz.

Łódź

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi - Menedżer social media – 180 godz.

Warszawa

Szkoła Główna Handlowa – Marketing internetowy – 168 godz.
Akademia Leona Koźmińskiego – Marketing internetowy – 184 godz.
Uniwersytet SWPS – Warszawa – Social media – 181 godz.
Uczelnia Łazarskiego - E-marketing – 196 godz.

Jedna godzina odpowiada 45 minutom, czyli jednostce dydaktycznej. Prezentowane dane mają charakter poglądowy i nie stanowią oferty w sensie prawa handlowego; dotyczą oferty zamieszczanej na stronach uczelni na rok akademicki 2015/2016, rozpoczynającej się w semestrze zimowym. Mają jedynie charakter informacyjno-edukacyjny. Nie stanowią również jakiejkolwiek próby rankingowania kierunków. Zapis “brak danych” oznacza niemożność znalezienia informacji na ten temat. Research przeprowadzono między 1 a 20 lipca 2015 roku. W przypadku kierunków z informacją „brak danych” zaktualizowano 6 sierpnia 2015 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij