Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro skierowanych do kobiet, które dbają o to, aby ich skóra była nawilżona, miękka i gładka w dotyku. „To pielęgnacja dla kobiet, które od żelu oczekują czegoś więcej” – powiedziała Katarzyna Dworak, Product Manager marki Luksja. Idealnym odzwierciedleniem takiej kobiety jest właśnie Paulina, stąd pomysł na jej udział w najnowszej kampanii.
„Paulina oczarowała nas nie tylko swoją urodą i niezwykłym, kobiecym wdziękiem, ale także naturalnością, delikatnością, osobowością i charakterem – jest wręcz uosobieniem marki Luksja – nowoczesną, piękną, silną i dbającą o siebie Polką” – dodaje Monika Latałło, Marketing Manager PZ Cussons.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Wraz z premierą kampanii prasowej, powstało również konto @luksja_takajestem na Instagramie, gdzie można już zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.
Słuchaj podcastu NowyMarketing