Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro skierowanych do kobiet, które dbają o to, aby ich skóra była nawilżona, miękka i gładka w dotyku. „To pielęgnacja dla kobiet, które od żelu oczekują czegoś więcej” – powiedziała Katarzyna Dworak, Product Manager marki Luksja. Idealnym odzwierciedleniem takiej kobiety jest właśnie Paulina, stąd pomysł na jej udział w najnowszej kampanii.
„Paulina oczarowała nas nie tylko swoją urodą i niezwykłym, kobiecym wdziękiem, ale także naturalnością, delikatnością, osobowością i charakterem – jest wręcz uosobieniem marki Luksja – nowoczesną, piękną, silną i dbającą o siebie Polką” – dodaje Monika Latałło, Marketing Manager PZ Cussons.
Zobacz również
Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Wraz z premierą kampanii prasowej, powstało również konto @luksja_takajestem na Instagramie, gdzie można już zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.
Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.
Słuchaj podcastu NowyMarketing