TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszyła nowa kampania marki Luksja przygotowana przez Fenomem

21 września rozpoczęła się nowa kampania marki Luksja z udziałem wyjątkowej modelki Pauliny Filipek, laureatki wiosennego konkursu realizowanego przez markę wspólnie z portalem polki.pl w ramach akcji #takajestem.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentek na temat nowej linii produktów – żeli i mleczek pod prysznic Luksja Care Pro skierowanych do kobiet, które dbają o to, aby ich skóra była nawilżona, miękka i gładka w dotyku. „To pielęgnacja dla kobiet, które od żelu oczekują czegoś więcej” – powiedziała Katarzyna Dworak, Product Manager marki Luksja. Idealnym odzwierciedleniem takiej kobiety jest właśnie Paulina, stąd pomysł na jej udział w najnowszej kampanii.

„Paulina oczarowała nas nie tylko swoją urodą i niezwykłym, kobiecym wdziękiem, ale także naturalnością, delikatnością, osobowością i charakterem – jest wręcz uosobieniem marki Luksja – nowoczesną, piękną, silną i dbającą o siebie Polką” – dodaje Monika Latałło, Marketing Manager PZ Cussons.

Kampania realizowana jest w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

Wraz z premierą kampanii prasowej, powstało również konto @luksja_takajestem na Instagramie, gdzie można już zobaczyć pierwsze materiały z sesji zdjęciowej realizowanej na potrzeby kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację oraz zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fenomem.

Czas trwania kampanii oraz budżet nie są ujawnione.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się