TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RTB House z nowym dyrektorem w Polsce

Łukasz Abgarowicz objął funkcję business development director i od września odpowiada za wszystkie działania biznesowe RTB House na polskim rynku. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Głowackiego, który zajmie się nowymi kierunkami ekspansji zagranicznej spółki.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Abgarowicz, w ramach nowych kompetencji, pokieruje kilkunastoosobowym działem RTB House odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów w Polsce. Do firmy dołączył w styczniu 2014 roku. Do tej pory pełnił kolejno funkcje senior technical manager oraz business development manager, a w ramach powierzonych obowiązków kierował kilkuosobowym działem wsparcia technicznego. Wcześniej zawodowo związany był z takimi spółkami, jak: Polkomtel, Rem Polska, Dom Development oraz Warnet. Pracował również przy projektach reklamowych realizowanych dla największych koncernów farmaceutycznych, w tym: Novartis, Sandoz, KRKA czy BERLIN-CHEMIE.

– Łukasz to doświadczony menedżer z bogatą wiedzą biznesową i bardzo dobrym przygotowaniem technicznym. Cieszymy się, że nasza organizacja zapewnia rozwój takim osobom. Jesteśmy przekonani, że Łukasz doskonale poradzi sobie nowej roli – podkreśla Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.

RTB House to firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów. Spółka działa na 33 rynkach, a zespół tworzy łącznie ponad 100 osób, w tym: eksperci performance marketingu, analitycy, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programiści. W Polsce RTB House realizuje obecnie blisko 150 retargetingowych kampanii reklamowych z wykorzystaniem technologii RTB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj