„Budujemy zespół niezależnych specjalistów, którzy wezmą udział w projekcie, a także prowadzimy rekrutację wśród zagranicznych turystów” – podaje firma na swoim profilu na Facebooku.
“Dlaczego poszukujemy tzw. niezależnych? Chodzi o niezależnych… od nas. Chcemy, żeby zespół składał się ze specjalistów, którzy pracują i nie pracują w The Story.” – tłumaczy Dymitr Romanowski, dyrektor zarządzający The Story.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Uczestnicy projektu zbadają negatywne i pozytywne doświadczenia oraz zarekomendują, co należy poprawić. Czy łatwo jest dotrzeć z punktu A do punktu B? Czy czytelne są procesy zakupu biletu, znalezienia przystanku? itd. Wszystko to, czego doświadcza turysta, odwiedzający Warszawę.
Rekrutacja odbywa się na portalu Made in Warsaw. Ogłoszenia są oznaczone jako UX Warsaw Project.
The Story jest polską firmą zajmującą się designem i nowymi technologiami. Działa od 2009 roku i posiada oddziały w trzech miastach – Warszawie, Sankt-Petersburgu i Tallinie. Firma odpowiadała za rebranding usług firmy KCR, wdrożenie pierwszego w Gazpromie responsywnego serwisu www, przeprowadziła pierwszą w Polsce aukcję online Zielonej Energii we współpracy z PwC i PSEW, prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż w USA usług technologicznych firmy Engex oraz prowadzi wiele innych ciekawych projektów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing