„Polski kapitał buduje naszą przyszłość” – kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka

5 października 2015 r. rozpoczyna się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”. Opiera się ona na 30-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2) do 18 października 2015 r.
O autorze
1 min czytania 2015-10-05

Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka to emisja spotu telewizyjnego, którego bohaterowie – dziadek i wnuczęta – wybierają się na przejażdżkę rowerową. Przy okazji tej codziennej, rodzinnej sytuacji podejmowany jest temat bezpieczeństwa rodziny, zarówno w zakresie ochrony zdrowia i życia najbliższych, ale także w szerszym znaczeniu – bezpieczeństwa polskich finansów.

Kreacja przekazu wskazuje, że bezpieczeństwo finansowe rodziny może zapewnić jedynie polska instytucja, jaką jest Kasa Stefczyka. Korzystając z oferty Kasy, składając w niej oszczędności mamy pewność, że będą one pracowały nie tylko dla naszego zysku, ale także dla Polski. Szczególnie teraz, kiedy sytuacja w Europie nie jest stabilna, powinniśmy wspierać nasz narodowy kapitał, a nie obcy. Powierzając swoje środki Kasie, budujemy swoją przyszłość, ale także przeszłość naszego kraju.

Kreacja została wzmocniona również danymi, wskazującymi na to, że Kasa Stefczyka jest instytucją, która swoją bezpieczną i stabilną pozycję budowała przez lata:

  • ponad 81 milionów złotych zysku w 2014 r.
  • 6 miliardów złotych depozytów
  • ponad 20 lat doświadczenia

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot TV „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”:

Making of z realizowanych dla Kasy Stefczyka spotów:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się