3 nagrody dla Havas PR Warsaw w 10. edycji konkursu Złote Spinacze - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
3 nagrody dla Havas PR Warsaw w 10. edycji konkursu Złote Spinacze - case study

Podczas 10. gali konkursu Złote Spinacze agencja Havas PR Warsaw zdobyła podobnie jak rok temu największą liczbę nagród: dwie w kategoriach głównych: „PR Produktu” oraz „PR finansowy i IR” oraz w kategorii specjalnej „Kreatywność”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje finanse. 
Podmiot realizujący kampanię: Havas PR Warsaw
Nazwa kategorii, w której kampania otrzymała Złotego Spinacza: PR finansowy i relacje inwestorskie
Opis: Komunikacja procesu IPO i wprowadzenia Centrum Medycznego ENEL-MED na GPW. Zadaniem agencji była budowa popytu na akcje ENEL-MED wśród inwestorów oraz wypromowanie zarówno oferty jak też sektora medycznego na GPW wśród analityków sell-side i dziennikarzy. W zakończonym sukcesem projekcie użyto po raz pierwszy mediów społecznościowych w komunikacji na potrzeby IPO.

Agencja zaplanowała i przeprowadziła pełne spectrum działań: poczynając od media relations, w tym expert positioning, poprzez aktywność w mediach społecznościowych (po raz pierwszy użytych w takim stopniu bezpośrednio do celu promocji oferty publicznej akcji spółki), po indywidualne spotkania z analitykami sell side i inwestorami indywidualnymi. Tak kompleksowe działania wokół oferty publicznej są rzadko spotykane wśród małych i średnich spółek, do jakich zalicza się ENEL-MED.

Dulux Let’s Color 2011. Pociąg do koloru
Podmiot realizujący kampanię: Havas PR Warsaw
Nazwa kategorii, w której kampania otrzymała Złotego Spinacza: Kreatywność
Opis: Dulux Let’s Colour jest globalnym projektem marki Dulux, w ramach którego miejska rzeczywistość odmieniana jest za pomocą koloru. W Polsce projekt zadebiutował w oparciu o autorską platformę „Pociąg do koloru”. W ramach działań ekipa Dulux Let’s Colour odmieniła pięć miejsc w przestrzeni miejskiej i zainaugurowała konkurs Dulux Let’s Colour Fund.

Dulux Let’s Colour to koncept oparty o wykorzystanie funkcjonalności produktów marki Dulux. Strategia komunikacji oparta została na wykreowaniu wyjątkowych wydarzeń, podczas których każdy konsument mógł dodać koloru wybranym miejscom w naszym kraju. Chętni podczas eventów otrzymywali farby Dulux i razem z zaproszonymi do akcji artystami malowali szare dotychczas miejsca. Dodatkowe zaangażowanie konsumentów odbywało się poprzez konkurs Dulux Let’s Color Fund, w ramach którego mogli zgłaszać dodatkowe lokalizacje do odmalowania.

Dla wzmocnienia w komunikacji projektu atrybutów samych produktów, wynajęto i oznakowano wagon pociągu pasażerskiego, który regularnie przemieszczał się na trasie Kraków – Gdańsk i przejeżdżał obok dworców, które dzięki projektowi Dulux Let’s Colour zmieniły swoje oblicze. W wagonie dostępnym dla wszystkich podróżujących umieszczone były informacje na temat projektu. Chętni mogli także zasięgnąć porad specjalistów od kolorów pracujących na co dzień w firmie AKZO NOBEL. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij