TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IAB MIXX Awards 2015: „The ALS Ice Bucket Challenge” laureatem amerykańskiej edycji konkursu

17 milionów stworzonych filmów viralowych, 10 miliardów wyświetleń, zaangażowani użytkownicy ze 159 krajów – oto rezultaty kampanii „The ALS Ice Bucket Challenge”, która otrzymała nagrodę Best In Show podczas tegorocznej 11. edycji IAB MIXX Awards w Nowym Jorku.
O autorze
1 min czytania 2015-10-08

Konkurs nagrodził 30 najlepszych digitalowych kampanii łączących kreatywność i efektywność w 33 kategoriach.

Gala konkursu IAB MIXX Awards, organizowanego przez amerykański oddział IAB, odbyła się 29 września w Nowym Jorku, gromadząc największych liderów marketingu i cyfrowych mediów na świecie. Jury złożone z 38 ekspertów nagrodziło kampanie w dwóch segmentach kategorii: Strategies & Objectives (12 kategorii) oraz Tools, Tactics & Platforms (20 kategorii).

 „Kampanie, które zwyciężyły w IAB MIXX Awards 2015 pokazują, jak w wyniku współdziałania wyobraźni i technologii, można poruszać serca i umysły” – mówi Randall Rothenberg, President and CEO IAB. „Prace reprezentują to, co najlepsze w światowym digital marketingu i z pewnością będą inspiracją dla kolejnych kampanii marketingowych.” [tłumaczenie własne].

Laureatem nagrody głównej konkursu – Best In Show – została kampania „The ALS Ice Bucket Challenge”. Wyzwanie, którego podejmowali się uczestnicy akcji znanej także w Polsce, polegało na oblaniu się lodowatą wodą. Celem akcji było zwiększenie świadomości na temat stwardnienia zanikowego bocznego (ALS). Kampania nie tylko otrzymała tytuł Best In Show, ale zwyciężyła także w trzech kategoriach Strategies & Objectives: Brand Awareness & Positioning, Public Service/Brand Citizenship oraz Social.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 roku i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 roku, a od dwóch lat połączona jest także z MIXX Conference – całodzienną konferencją realizowaną w formule case studies prowadzonych w duetach agencja-klient. Tegoroczna MIXX Awards & Conference odbędzie się 19 listopada w warszawskim Palladium. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing