Lubię to – linked by Isobar z digitalową aktywacją dla marki Pilsner Urquell

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lubię to – linked by Isobar z digitalową aktywacją dla marki Pilsner Urquell

5 października wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell. Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie niezmiennie od 1842 roku Pilsner warzony jest według tradycyjnej receptury.

Uczestnicy wycieczki mogą również grać o atrakcyjne nagrody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie. W czasie wycieczki pokazane są  najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru, zainteresowani historią browaru mogą  wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro.

Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.

Konkurs „Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe na Facebooku.

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij