Kawa Inka wybrała San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kawa Inka wybrała San Markos

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Inka, należącej do Grupy Cafea.

W ramach umowy agencja zbuduje nową platformę komunikacji, odpowiadać będzie za strategię komunikacji, kreację i produkcję ATL oraz online. Współpraca rozpoczęła się w październiku br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inka to legendarna marka mająca już blisko 50 lat. Jest synonimem kategorii kaw zbożowych. Na bazie tej sprawdzonej receptury tworzone są kolejne smaki tego produktu - obecnie Inka dostępna jest w pięciu wariantach. 

W przetargu brały udział trzy agencje.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij