W swojej kategorii Książęce Czerwony Lager nie miało sobie równych. Na podium znalazło się jako jedyne wyróżnione piwo – jury w tym przypadku przyznało wyłącznie złoty medal.
– Każda kolejna nagroda przyznawana Książęcemu to dla nas powód do dumy i radości. Złoty medal Golden Beer Poland to kolejny dowód na to, że piwa warzone z pasji smakują wyjątkowo nawet najbardziej wymagającym sędziom – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W gronie jurorskim konkursu zasiadali eksperci i znawcy piwa, wśród nich: profesjonalni degustatorzy, sensorycy i browarnicy. Wszyscy oni pochwalić się mogą nie tylko szeroką wiedzą z zakresu technik browarniczych, ale i kultury piwnej. Zwycięskie piwa musiały ich zachwycić wyglądem, aromatem, smakiem i tzw. wrażeniem ogólnym.
Nagrodzony złotym medalem Czerwony Lager wraz z Książęcym Ciemnym Łagodnym i Złotym Pszenicznym tworzą kolekcję piw, która od kilku lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing