Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Książęce złoto na Golden Beer Poland

Rozstrzygnięto trzecią edycję jednego z najważniejszych konkursów branży piwowarskiej, Golden Beer Poland. O medale w 15 kategoriach walczyły 154 piwa. Na podium, wśród laureatów nie mogło zabraknąć Książęcego. Czerwony Lager zdobył złoty medal w kategorii Ciemny Lager Lekki.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

W swojej kategorii Książęce Czerwony Lager nie miało sobie równych. Na podium znalazło się jako jedyne wyróżnione piwo – jury w tym przypadku przyznało wyłącznie złoty medal.

– Każda kolejna nagroda przyznawana Książęcemu to dla nas powód do dumy i radości. Złoty medal Golden Beer Poland to kolejny dowód na to, że piwa warzone z pasji smakują wyjątkowo nawet najbardziej wymagającym sędziom – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek.

W gronie jurorskim konkursu zasiadali eksperci i znawcy piwa, wśród nich: profesjonalni degustatorzy, sensorycy i browarnicy. Wszyscy oni pochwalić się mogą nie tylko szeroką wiedzą z zakresu technik browarniczych, ale i kultury piwnej. Zwycięskie piwa musiały ich zachwycić wyglądem, aromatem, smakiem i tzw. wrażeniem ogólnym.

Nagrodzony złotym medalem Czerwony Lager wraz z Książęcym Ciemnym Łagodnym i Złotym Pszenicznym tworzą kolekcję piw, która od kilku lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing