TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Alkohol i kluczyki? Wykluczone! Infinity dla KRBRD

Każdy sposób jest dobry by powstrzymać osobę, która chce wsiąść za kierownicę po spożyciu alkoholu. Reagując możesz uratować życie najbliższej Ci osoby – to przekaz najnowszej kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowanej przez Agencję Infinity.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Spoty dotyczące prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu już były, tym razem zdecydowano się zwrócić uwagę na ten problem osobom z otoczenia kierowców.

Wojciech Dołhun z Agencji Infinity odpowiedzialnej za kreację kampanii opowiada o najnowszej produkcji: – Chcieliśmy ująć problem z innej, mniej opatrzonej strony. Kampania jest adresowana do ludzi młodych, w wieku 18-24 lat. Zależało nam, by przemawiała naturalnym językiem, bez gadających głów, nudnej dydaktyki, bez sztywnego tłumaczenia dlaczego nie wolno jeździ samochodem pod wpływem alkoholu. W naszym spocie znajomi pilnują się nawzajem. Akcja ma pokazać jak można reagować w sytuacji, gdy ktoś czuje się pewnie na tyle, żeby jechać autem, chociaż wiemy, że nie powinien.

Agencja Infinity została wyłoniona w trybie przetargu publicznego, w którym złożono 12 ofert. Kampania będzie emitowana w telewizji, kinie, radiu oraz na billboardach.

Mimo braku promocji w internecie, filmik jest chętnie udostępniany i zbiera bardzo pozytywne recenzje wśród internautów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing