Spoty dotyczące prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu już były, tym razem zdecydowano się zwrócić uwagę na ten problem osobom z otoczenia kierowców.
Wojciech Dołhun z Agencji Infinity odpowiedzialnej za kreację kampanii opowiada o najnowszej produkcji: – Chcieliśmy ująć problem z innej, mniej opatrzonej strony. Kampania jest adresowana do ludzi młodych, w wieku 18-24 lat. Zależało nam, by przemawiała naturalnym językiem, bez gadających głów, nudnej dydaktyki, bez sztywnego tłumaczenia dlaczego nie wolno jeździ samochodem pod wpływem alkoholu. W naszym spocie znajomi pilnują się nawzajem. Akcja ma pokazać jak można reagować w sytuacji, gdy ktoś czuje się pewnie na tyle, żeby jechać autem, chociaż wiemy, że nie powinien.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Infinity została wyłoniona w trybie przetargu publicznego, w którym złożono 12 ofert. Kampania będzie emitowana w telewizji, kinie, radiu oraz na billboardach.
Mimo braku promocji w internecie, filmik jest chętnie udostępniany i zbiera bardzo pozytywne recenzje wśród internautów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing