Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alkohol i kluczyki? Wykluczone! Infinity dla KRBRD

Każdy sposób jest dobry by powstrzymać osobę, która chce wsiąść za kierownicę po spożyciu alkoholu. Reagując możesz uratować życie najbliższej Ci osoby – to przekaz najnowszej kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowanej przez Agencję Infinity.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Spoty dotyczące prowadzenia pojazdów po spożyciu alkoholu już były, tym razem zdecydowano się zwrócić uwagę na ten problem osobom z otoczenia kierowców.

Wojciech Dołhun z Agencji Infinity odpowiedzialnej za kreację kampanii opowiada o najnowszej produkcji: – Chcieliśmy ująć problem z innej, mniej opatrzonej strony. Kampania jest adresowana do ludzi młodych, w wieku 18-24 lat. Zależało nam, by przemawiała naturalnym językiem, bez gadających głów, nudnej dydaktyki, bez sztywnego tłumaczenia dlaczego nie wolno jeździ samochodem pod wpływem alkoholu. W naszym spocie znajomi pilnują się nawzajem. Akcja ma pokazać jak można reagować w sytuacji, gdy ktoś czuje się pewnie na tyle, żeby jechać autem, chociaż wiemy, że nie powinien.

Agencja Infinity została wyłoniona w trybie przetargu publicznego, w którym złożono 12 ofert. Kampania będzie emitowana w telewizji, kinie, radiu oraz na billboardach.

Mimo braku promocji w internecie, filmik jest chętnie udostępniany i zbiera bardzo pozytywne recenzje wśród internautów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing