Kampania reklamowa zestawów prezentowych Alma Market

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania reklamowa zestawów prezentowych Alma Market

Alma Market SA, właściciel Delikatesów Alma rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. Akcja ma na celu promocję zestawów prezentowych dostępnych w sklepach Alma i na www.alma24.pl.

Upominki na każdą okazje, sposób by uhonorować partnerów biznesowych, docenić pracowników, czy sprawić miłą niespodziankę najbliższym, to główne przekazy kampanii. Wśród zestawów są również przygotowane specjalnie z myślą o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia kosze świąteczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby akcji przygotowano 3 kreacje. Za pomysł odpowiada zespół graficzek Alma Market, a za dobór mediów dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy pojawią się w mediach biznesowych, społecznościowych, tygodnikach opinii i magazynach lifestyle.

Kampania reklamowa ruszyła 22 października br. i będzie trwała do końca listopada 2015 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij