Rewolucyjna kampania od serca

Na sklepowych półkach pojawiła się rewolucyjna propozycja śniadaniowa – płatki owsiane, które pomagają obniżyć poziom cholesterolu. Nestlé Cheerios Oats to chrupkie płatki z pełnoziarnistego owsa wymieszane z dobrze znanymi kółeczkami Cheerios.
O autorze
0 min czytania 2015-11-03

Rewolucyjnego charakteru dodają im naturalne owsiane betaglukany, obniżające poziom cholesterolu.

Producent płatków śniadaniowych Nestlé ogłasza rewolucję w zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, widocznej także w punktach sprzedaży. Nowoczesne, naturalne i apetyczne wzornictwo znacznie wybija się na tle innych produktów spożywczych. Standy degustacyjne, plakaty, wobblery stanowią subtelny, ale widoczny i czytelny marketing w sklepach – nowe płatki owsiane Nestlé to zdrowa i smaczna alternatywa śniadaniowa.

Za kreację materiałów POS, prasy oraz billboardów, nie tylko w Polsce, ale także w krajach bałtyckich, odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4 All.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj