Rewolucyjna kampania od serca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rewolucyjna kampania od serca

Na sklepowych półkach pojawiła się rewolucyjna propozycja śniadaniowa – płatki owsiane, które pomagają obniżyć poziom cholesterolu. Nestlé Cheerios Oats to chrupkie płatki z pełnoziarnistego owsa wymieszane z dobrze znanymi kółeczkami Cheerios.

Rewolucyjnego charakteru dodają im naturalne owsiane betaglukany, obniżające poziom cholesterolu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Producent płatków śniadaniowych Nestlé ogłasza rewolucję w zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, widocznej także w punktach sprzedaży. Nowoczesne, naturalne i apetyczne wzornictwo znacznie wybija się na tle innych produktów spożywczych. Standy degustacyjne, plakaty, wobblery stanowią subtelny, ale widoczny i czytelny marketing w sklepach – nowe płatki owsiane Nestlé to zdrowa i smaczna alternatywa śniadaniowa.

Za kreację materiałów POS, prasy oraz billboardów, nie tylko w Polsce, ale także w krajach bałtyckich, odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4 All.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij