Rewolucyjnego charakteru dodają im naturalne owsiane betaglukany, obniżające poziom cholesterolu.
Producent płatków śniadaniowych Nestlé ogłasza rewolucję w zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, widocznej także w punktach sprzedaży. Nowoczesne, naturalne i apetyczne wzornictwo znacznie wybija się na tle innych produktów spożywczych. Standy degustacyjne, plakaty, wobblery stanowią subtelny, ale widoczny i czytelny marketing w sklepach – nowe płatki owsiane Nestlé to zdrowa i smaczna alternatywa śniadaniowa.
Zobacz również
Za kreację materiałów POS, prasy oraz billboardów, nie tylko w Polsce, ale także w krajach bałtyckich, odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa 4 All.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]