Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. – mówi Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań IAB Polska
„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.
Raport można pobrać ze strony IAB Polska.