Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe” który poddaje szczegółowej analizie narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach. Premiera raportu odbyła się 3 listopada br. podczas #14 IAB Expert Panelu.

Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. – mówi Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań IAB Polska

„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.

Raport można pobrać ze strony IAB Polska.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij