PizzaPortal ze wsparciem Mind Progress Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PizzaPortal ze wsparciem Mind Progress Group

Agencja marketingowa Mind Progress Group ponownie nawiązała współpracę z serwisem PizzaPortal.pl. Dla największej platformy do zamawiania jedzenia online i jednej z najwyżej ocenianych i najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju, przeprowadziła badania marketingowe.

PizzaPortal.pl jest znana z wysiłku wkładanego w budowę zaufania klientów i rozwój swojej marki. Podstawą tych działań są liczne badania i analizy marketingowe, mające na celu dostarczenie informacji potrzebnych m.in do udoskonalania serwisu, wprowadzania nowych, innowacyjnych rozwiązań oraz nastawienie na potrzeby klientów. - Dostosowaliśmy metody badań do aktualnych potrzeb naszego klienta oraz specyfiki rynku i produktu, dzięki czemu PizzaPortal.pl może tworzyć funkcjonalne rozwiązania skrojone pod swoich użytkowników. - zaznacza Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group, koordynator projektu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy zrealizowano wieloetapowe badania marketingowe, obejmujące metody ilościowe i jakościowe, w tym: grupowe badania fokusowe (FGI), badania ankietowe na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie badawczej (CAPI), badania ankietowe na ogólnopolskim panelu internetowym, reprezentatywnym dla internautów (CAWI). Badania miały charakter eksploracyjny, koncepcyjny i testowy. Obejmowały między innymi zwyczaje i zachowania konsumentów, znajomość i wizerunek marki PizzaPortal.pl oraz portali konkurencyjnych, ocenę dotychczasowej komunikacji marketingowej marek oraz testowanie nowych koncepcji reklamowych. - Dzięki pracy Mind Progress Group otrzymaliśmy wiele cennych wniosków i rekomendacji do dalszych działań. Wyniki badań i analiz stanowią dla nas cenne źródło wiedzy o zachowaniach i potrzebach naszych klientów, do których będziemy z pewnością niejednokrotnie wracać, by utrzymać naszą pozycję lidera rynku. - mówi Katarzyna Żychowicz-Żabowska, Head of Brand & RTM w Pizza Portal. 

Dzięki badaniu udało się pozyskać opinie, poznać motywacje i potrzeby użytkowników i prospektów. Na tej podstawie dokonano segmentacji użytkowników portali służących do zamawiania jedzenia z dowozem oraz wskazano przekazy, które są najlepiej oceniane przez konsumentów. 

Agencja Mind Progress wcześniej miała okazję pracować dla PizzyPortal.pl w obszarze badań i analiz marketingowych. Obecna współpraca miała charakter projektowy. Ze strony Mind Progress Group koordynował ją także Michał Pawlik.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij