FFW Communication rośnie w siłę - nowy Project Manager i PR Manager

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FFW Communication rośnie w siłę - nowy Project Manager i PR Manager

W październiku do zespołu FFW Communication dołączył Maciej Małek, nowy Project Manager. W ramach swojej pracy będzie zarządzać projektami dla różnych klientów agencji, w tym m. in. dla marki ING.

Maciej jest absolwentem dziennikarstwa i niedoszłym absolwentem filologii czeskiej. Karierę w mediach rozpoczął w prasie lokalnej i TVP SA. Współtworzył i prowadził jeden z pierwszych vodcastów na rynku — Websofę. Obszar digital zgłębiał w Blomedia.pl i NextWeb Media, gdzie był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii dla takich klientów jak Nokia, HTC, Allegro, Microsoft czy AXA Direct. Dodatkowo prowadzi program filmowy - Kronikę Wypadków Filmowych w radiu Kampus i jest producentem festiwalu 48 Hour Film Project.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po godzinach pracy pasjonat kina oraz fan dobrego jedzenia.

Wcześniej do agencji FFW dołączył Mariusz Czapski, nowy PR Manager. W ramach swoich godzin pracy będzie odpowiedzialny za działania komunikacyjne dla marki AmRest (KFC) oraz agencji FFW, a także prowadzenie regionalnych kanałów społecznościowych dla IDC.

Mariusz jest absolwentem nauk politycznych na UKSW w Warszawie. Swoje pierwsze doświadczenie PRowe zdobywał w agencji Compress PR, w której realizował projekty komunikacyjne  m. in.  dla  Weber Stephen Polska, Brown Forman Polska oraz Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Następnie przez kilka lat pracował w agencji Hill and Knowlton Strategies, w której odpowiadał za komunikację klientów z sektora FMCG oraz Healthcare m. in. dla Lidl Polska, Fiskars, McCormick (marki: Kamis i Galeo), GlaxoSmithKline (kampania Mam Haka na Raka oraz Uśmiechnij się Polsko), AstraZeneca, czy Celgene. Dodatkowo w ramach swoich godzin pracy był stale zaangażowany w procesy new biznesowe oraz działania promocyjne agencji.

Po godzinach pracy miłośnik dobrego filmu, kibic sportowy oraz piłkarz amator. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij