"Mamy więcej wspólnego niż myślisz". Romantyczna kampania Fundacji Refugee.pl na temat uchodźców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść

Fundacja Refugee.pl publikuje romantyczny spot o uchodźcach. Takie nietypowe podejście do tak poważnego tematu ma przekonać Polaków, że uchodźców nie należy się obawiać.

Spot "Cienie" wyreżyserował Marcin Dubiniec - autor m.in. szeroko komentowanej w mediach reklamy społecznej dla Fundacji INSPRO “Dość olewania”, którą na YouTube zobaczyło ponad 700 tysięcy osób, a portal Gazeta.pl nazwał “hitem internetu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tym razem wraz z Fundacją Refugee.pl Dubiniec zajął się tematem uchodźców. W swoim najnowszym spocie pokazuje, że uchodźcy tak samo jak zwykli Polacy kochają, smucą się, kłócą się i cieszą. - Uchodźcy to normalni ludzie. Podstawowa różnica jest taka, że zostali oni zmuszeni do ucieczki ze swoich domów w obawie przed prześladowaniem lub utratą życia i zdrowia. Wielu z nich m.in. w Polsce szuka normalności - mówi Maciej Fagasiński z Fundacji Refugee.pl.

Fundacja Refugee.pl prowadzi kampanię informacyjną, której głównym przekazem jest wyjaśnianie, kim jest uchodźca i dlaczego jest zmuszony opuścić swój kraj. - Nasze działania w kampanii, publikowane infografiki, artykuły czy spoty odpowiadają na najważniejsze pytania dotyczące uchodźców - wyjaśnia Fagasiński. - Spot "Cienie" pokazuje, że każdy z nas ma więcej wspólnego z uchodźcami, niż myśli. Uchodźcy są już wśród nas i nie należy się ich obawiać - dodaje Fagasiński.

Po ogłoszeniu przez Premier Ewę Kopacz decyzji w sprawie przyjęcia do Polski uchodźców w ramach programu przesiedlenia i relokacji rozpoczęła się dyskusja na temat potrzeby zaangażowania się kraju w rozwiązywanie kryzysu migracyjnego. - O uchodźcach powiedziano wiele w ciągu ostatnich miesięcy - zauważa Fagasiński. - Niekoniecznie odwoływano się do prawdziwych twierdzeń. Dyskusja opierała się na stereotypach, błędnych wyobrażeniach i mitach. Uchodźców zaczęto postrzegać wyłącznie w kategorii zagrożenia - podsumowuje Fagasiński.

Działania i kampanie prowadzone przez Fundację Refugee.pl mają na celu przekazywanie rzetelnej informacji na temat uchodźców, migrantów i związanych z tym wyzwań.

Partnerem Fundacji Refugee.pl jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Firma przygotowuje i dostarcza przeglądy mediów na temat uchodźców.

Spot dostępny jest na stronie (w języku polskim): 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij