W tym roku po raz pierwszy oceniano prace z całego świata, a nie tylko z Europy. Na konkurs wpłynęły 3900 zgłoszenia od 649 firm z 62 państw. Najwięcej nagród zdobyły Niemcy: 66 w tym 9 złotych wyróżnień.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
3 nagrody dla Polski
Spośród polskich agencji nagrody zdobyły:
1) Hypermedia Isobar srebro w kategorii Corporate Image za kampanię "Dotknij dźwięk" przygotowaną dla Polskiego Radia:
2) DDB Warsaw brąz w kategorii Promotions & Incentives za "Rozkład Jazdy" dla McDonald's
3) JWT Warsaw brąz w kategorii Homes, Furnishings & Appliances za "Żarówkę" dla IKEA:
Epica d'Or, czyli Grand Prix
W kategorii Film główną nagrodę zdobył M2Film za spot "The Bus" dla Midttrafik:
Epica D'Or w kategorii Press trafiła do agencji DDB Helsinki za kampanię "Duża kawa" ("Large Coffee - Morning" & "Large Coffee - Day") zrealizowaną dla McDonald's:
W kategorii Outdoor nagrodzono brytyjską agencję GBDLKW Lowe za kampanię "Pennies for life" dla The Microloan Foundation:
Interactive Epica D'Or przyznano Leo Burnett Detroit za kampanię "Book Burning party" przygotowaną dla Troy Public Library: