Epica Awards 2012: Hypermedia Isobar, JWT Warsaw i DDB Warsaw nagrodzone

Epica Awards 2012: Hypermedia Isobar, JWT Warsaw i DDB Warsaw nagrodzone
W 26. edycji międzynarodowego konkursu Epica Awards polskie agencje zdobyły trzy nagrody. Srebrne wyróżnienie otrzymała Hypermedia Isobar za kampanię "Dotknij Dźwięk" zrealizowaną dla Polskiego Radia, brązowe JWT Warsaw za plakat "Żarówka" dla Ikei i DDB Warsaw za "Rozkład jazdy" dla McDonald's.
O autorze
1 min czytania 2012-11-27

W tym roku po raz pierwszy oceniano prace z całego świata, a nie tylko z Europy. Na konkurs wpłynęły 3900 zgłoszenia od 649 firm z 62 państw. Najwięcej nagród zdobyły Niemcy: 66 w tym 9 złotych wyróżnień. 

3 nagrody dla Polski

Spośród polskich agencji nagrody zdobyły:

1) Hypermedia Isobar srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięk” przygotowaną dla Polskiego Radia: 

2) DDB Warsaw brąz w kategorii Promotions & Incentives za „Rozkład Jazdy” dla McDonald’s

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3) JWT Warsaw brąz w kategorii Homes, Furnishings & Appliances za „Żarówkę” dla IKEA:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Epica d’Or, czyli Grand Prix

W kategorii Film główną nagrodę zdobył M2Film za spot „The Bus” dla Midttrafik:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Epica D’Or w kategorii Press trafiła do agencji DDB Helsinki za kampanię „Duża kawa” („Large Coffee – Morning” & „Large Coffee – Day”) zrealizowaną dla McDonald’s: 

 

W kategorii Outdoor nagrodzono brytyjską agencję GBDLKW Lowe za kampanię „Pennies for life” dla The Microloan Foundation:

Interactive Epica D’Or przyznano Leo Burnett Detroit za kampanię „Book Burning party” przygotowaną dla Troy Public Library: