Epica Awards 2012: Hypermedia Isobar, JWT Warsaw i DDB Warsaw nagrodzone

Epica Awards 2012: Hypermedia Isobar, JWT Warsaw i DDB Warsaw nagrodzone

W 26. edycji międzynarodowego konkursu Epica Awards polskie agencje zdobyły trzy nagrody. Srebrne wyróżnienie otrzymała Hypermedia Isobar za kampanię "Dotknij Dźwięk" zrealizowaną dla Polskiego Radia, brązowe JWT Warsaw za plakat "Żarówka" dla Ikei i DDB Warsaw za "Rozkład jazdy" dla McDonald's.

W tym roku po raz pierwszy oceniano prace z całego świata, a nie tylko z Europy. Na konkurs wpłynęły 3900 zgłoszenia od 649 firm z 62 państw. Najwięcej nagród zdobyły Niemcy: 66 w tym 9 złotych wyróżnień. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

3 nagrody dla Polski

Spośród polskich agencji nagrody zdobyły:

1) Hypermedia Isobar srebro w kategorii Corporate Image za kampanię "Dotknij dźwięk" przygotowaną dla Polskiego Radia: 

2) DDB Warsaw brąz w kategorii Promotions & Incentives za "Rozkład Jazdy" dla McDonald's


3) JWT Warsaw brąz w kategorii Homes, Furnishings & Appliances za "Żarówkę" dla IKEA:

Epica d'Or, czyli Grand Prix

W kategorii Film główną nagrodę zdobył M2Film za spot "The Bus" dla Midttrafik:

Epica D'Or w kategorii Press trafiła do agencji DDB Helsinki za kampanię "Duża kawa" ("Large Coffee - Morning" & "Large Coffee - Day") zrealizowaną dla McDonald's: 

 

W kategorii Outdoor nagrodzono brytyjską agencję GBDLKW Lowe za kampanię "Pennies for life" dla The Microloan Foundation:

Interactive Epica D'Or przyznano Leo Burnett Detroit za kampanię "Book Burning party" przygotowaną dla Troy Public Library:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij