TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łukasz Piekut objął stanowisko social media directora w THEY.PL

Do zespołu Digital Marketing Agency THEY.PL dołączył Łukasz Piekut, który objął stanowisko social media directora i pokieruje nową marką – Lyrebird.
O autorze
1 min czytania 2015-11-12

Będzie zajmować się budowaniem i wdrażaniem strategii z zakresu social media marketingu.

Łukasz Piekut od 6 lat koordynuje, wdraża i zarządza działaniami brandów w kanale digital. Posiada duże doświadczenie w marketingu produktów „trudnych”. Pracował z największymi markami alkoholi mocnych. Od sierpnia 2014 roku pełnił funkcję social media managera w BrainJuice Group, gdzie odpowiadał za komunikację m.in: Johnnie Walker, Bushmills, Ronson.

Łukasz Piekut był również związany z agencją Mediapolis (head of social) oraz Supermedia Interactive (creative manager), gdzie uczestniczył w projektach marek: Orlen, L’Oreal, Piotr i Paweł, Idea Bank, Zamek Królewski czy Electrolux.

Przez 5 lat z powodzeniem prowadził jeden z największych portali kulturalnych Warszawy – www.mowianamiescie.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Digital Marketing Agency THEY.PL pod koniec listopada 2015 roku wyodrębniła w strukturze organizacyjnej dział social media, wprowadzając na rynek markę Lyrebird. Agencja prowadzi działania dla takich marek, jak: Avis, AccorHotels, Air France, Bridgestone, Black Red White, Barlinek, Dekoria.pl, Echo Investment, Mall.pl, Motointegrator, KLM, Tubądzin, Herbalife, RTV Euro AGD, Stokke, Wild Turkey i wielu innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing