Plebiscyt na „Najgłośniejszy akademik” z Knorr Nudle po raz drugi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plebiscyt na „Najgłośniejszy akademik” z Knorr Nudle po raz drugi

W dniach od 26.11 - 17.12.2012 na profilu Knorr Nudle na Facebooku organizowana będzie II edycja plebiscytu dla studentów z całej Polski pod nazwą „Najgłośniejszy akademik” przygotowana przez agencję The Digitals.

Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. Akademik to miejsce, w którym studenci nie tylko mieszkają, ale również świetnie się bawią! Dla 3 pierwszych, najgłośniejszych akademików zostanie zorganizowany sampling produktów: I miejsce – 15 tys. zupek, II miejsce – 10 tys. zupek i III miejsce – 5 tys. zupek Knorr Nudle.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się na Facebooku. Każdy kto polubi profil Knorr Nudle może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie. W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu i imprez tam organizowanych.

Za produkcję aplikacji na Facebooku, organizację plebiscytu i całą obsługę marketingową odpowiedzialna jest agencja The Digitals.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij