Carex zdobywa Kilimandżaro – kolejna odsłona kampanii #wszystkomożesz

Marka Carex wsparła blogerkę Annę Skurę w zdobyciu najwyższego szczytu Afryki. Inicjatywa ta stanowi element kampanii pod hasłem #wszystkomożesz, zachęcającym do spełniania marzeń, pokonywania ograniczeń i przekraczania własnych granic.
O autorze
2 min czytania 2015-11-25

Marka konsekwentnie realizuje swoją strategię produktową i marketingową i wspiera aktywnych ludzi, którzy podejmując wyzwania nie boją się „ubrudzić rąk”.  

Antybakteryjny żel do rąk marki Carex zamknięty w małej, poręcznej butelce, zastępuje wodę i mydło w nawet najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Produkt ten jest efektem bacznej obserwacji dynamicznie zmieniającego się stylu życia coraz bardziej zabieganych konsumentów. Marka nie tylko istnieje w świecie swojej grupy docelowej z dostosowanym do ich stylu życia produktem, ale przede wszystkim rozumie kim są jej odbiorcy, jak chcą żyć i mobilizuje ich do działania.

Wsparcie przez Carex wyprawy Anny Skury (autorki bloga What Anna Wears) na Kilimandżaro jest przykładem działań obrazujących spójność i konsekwencję w realizacji obranej strategii marketingowej marki. W kampanii #wszystkomożesz Carex namawia do życia pełnią życiabez unikania sytuacji, w których konieczne jest ubrudzenie rąk.

W każdych warunkach można je przecież odświeżyć za pomocą antybakteryjnego żelu, który dzięki niewielkim rozmiarom z łatwością mieści się w bagażu, gdzie nie ma miejsca na zbędne przedmioty. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ania Skura to kobieta, która ma niesamowitą pasję i energię do działania – mówi Anna Pajestka, Brand Manager marki Carex. Biega w maratonach, uprawia sport, podróżuje. Rano bierze udział w fitnessowych warsztatach, wieczorem możemy ją spotkać na pokazie mody, a następnego dnia jest już na dzikiej plaży, gdzieś na końcu świata. Jej pasja i zaangażowanie idealnie odzwierciedlają przekaz  #wszystkomożesz, czyli odważnego sięgania po własne marzenia, bez względu na ograniczenia. Wspierając wyprawę Anny na sam szczyt Kilimandżaro pragnęliśmy jeszcze mocniej podkreślić, że Carex jest partnerem pozytywnych, aktywnych i realizujących własne pasje ludzi.

Postępy w zdobywaniu szczytu dokumentowane były na blogu oraz w kanałach social media What Anna Wears.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Należę do osób, które nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu – mówi Anna Skura – Nawet, kiedy nie podróżuję, jestem cały czas w ruchu. Cenię sobie niezależność i możliwość realizowania nawet najbardziej ekstremalnych planów i marzeń. Współpraca z Carex była więc dla mnie czymś zupełnie naturalnym, ponieważ jako osoba aktywna nie wyobrażam sobie zwykłego dnia, a co dopiero dalekiej wyprawy, bez produktów takich jak żele antybakteryjne. Carex towarzyszył nam już podczas wcześniejszej wyprawy busami po Afryce, gdzie dostęp do wody był również ograniczony.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W portoflio Carex występują również antybakteryjne mydła i żele do rąk dla dzieci. W pierwszej odsłonie kampanii #wszystkomożesz marka inspirowała rodziców do beztroskiej zabawy z najmłodszymi, nawet jeśli wymagałaby ona wspólnego pobrudzenia rąk. Poprzez konsekwentnie realizowaną strategię Carex udowadnia, że bacznie słucha swoich konsumentów, lecz także towarzyszy im w codziennym życiu.