Właściwa część kampanii rozpoczęła się 20 listopada. W jej skład wchodzą działania OOH, kampania kinowa, online, media społecznościowe, prasa oraz działania public relations. Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku. W naszym kraju dostępne są w sprzedaży urządzenia Microsoft Surface 3 i Microsoft Surface Pro 4.
W grudniu na ulicach największych miast zawiśnie prawie 200 form reklamowych, w tym backlighty, gigantyczne siatki oraz plakaty na wiatach przystankowych.
W sieciach kin Multikino i Cinema City będzie emitowany 30 sekundowy spot:
Ponadto zostanie wykorzystany mix formatów online. Zaczynając od emisji reklam na portalach horyzontalnych, poprzez zakup powierzchni w modelu RTB, przez sieci lifestyle i biznesowe, a skończywszy na targetowanych mailingach do wyselekcjonowanych grup zawodowych: adwokaci, lekarze, architekci, kadra zarządzająca.
W obszarze social media kampania wykorzystuje profile własne na Facebooku: facebook.com/Microsoft.Me.Polska/ i https://www.facebook.com/WindowsPoland/ oraz Instagram https://instagram.com/microsoftmepolska/
Kampania wprowadzenie urządzeń Surface została zaplanowana także w ekskluzywnych tytułach prasowych, takich jak: Trendy Art of Living, Business Traveller Poland, Kuk Buk, Kaleidoscope, ELLE, Esquire, Harpers Bazaar, National Geographic, Businessman.pl Magazyn.
Działania public relations skupiają się na testach dziennikarskich, materiałach prasowych i wydarzeniu specjalnym dla dziennikarzy, na którym zaprezentowano portfolio nowych urządzeń. Kampania PR jest oparta na piątce przedstawicieli polskiej klasy kreatywnej, którzy w codziennej realizacji swoich pasji i celów korzystają z urządzeń Microsoft Surface. Są to:
- Zespół muzyczny Lilly Hates Roses : https://www.youtube.com/watch?v=3fAzKTPgGYY
- Kitesurfer, Tomasz Janiak: https://www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayY
- Rysownik Dawid Ryski: https://www.youtube.com/watch?v=-7xGbVBrynY
- Właściciele marki Macaroni Tomato: Tatiana Hrechorowicz i Wojciech Szarski: https://www.youtube.com/watch?v=0dnsDooSe5c
- Projektantki i pomysłodawczynie projektu Beza Projekt Zofia Strumiłło-Sukiennik i i Anna Łoskiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayY
Kampania jest targetowana do segmentu premium: osób zamieszkujących aglomeracje, aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości oraz aktywnie korzystać z technologii i dzielić się swoimi przeżyciami.
Media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a kreację globalną zlokalizowała agencja Wunderman.