Marketingowe wsparcie dla Microsoft Surface

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketingowe wsparcie dla Microsoft Surface

Olbrzymia siatka zapowiadająca start sprzedaży urządzeń Microsoft Surface wisząca od początku listopada, w samym centrum Warszawy jest pierwszym akordem kampanii marketingowej wspierającej uruchomienie sprzedaży tych urządzeń w Polsce.

Właściwa część kampanii rozpoczęła się 20 listopada. W jej skład wchodzą działania OOH, kampania kinowa, online, media społecznościowe, prasa oraz działania public relations. Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku.  W naszym kraju dostępne są w sprzedaży urządzenia Microsoft Surface 3 i Microsoft Surface Pro 4.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W grudniu na ulicach największych miast zawiśnie prawie 200 form reklamowych, w tym backlighty, gigantyczne siatki oraz plakaty na wiatach przystankowych.

W sieciach kin Multikino i Cinema City będzie emitowany 30 sekundowy spot: 

Ponadto zostanie wykorzystany mix formatów online. Zaczynając od emisji reklam na portalach horyzontalnych, poprzez zakup powierzchni w modelu RTB, przez sieci lifestyle i biznesowe, a skończywszy na targetowanych mailingach do wyselekcjonowanych grup zawodowych: adwokaci, lekarze, architekci, kadra zarządzająca.

W obszarze social media kampania wykorzystuje profile własne na Facebooku: facebook.com/Microsoft.Me.Polska/ i https://www.facebook.com/WindowsPoland/ oraz Instagram https://instagram.com/microsoftmepolska/

Kampania wprowadzenie urządzeń Surface została zaplanowana także w ekskluzywnych tytułach prasowych, takich jak: Trendy Art of Living, Business Traveller Poland, Kuk Buk, Kaleidoscope, ELLE, Esquire, Harpers Bazaar, National Geographic, Businessman.pl Magazyn.

Działania public relations skupiają się na testach dziennikarskich, materiałach prasowych i wydarzeniu specjalnym dla dziennikarzy, na którym zaprezentowano portfolio nowych urządzeń. Kampania PR jest oparta na piątce przedstawicieli polskiej klasy kreatywnej, którzy w codziennej realizacji swoich pasji i celów korzystają z urządzeń Microsoft Surface. Są to:

Kampania jest targetowana do segmentu premium: osób zamieszkujących aglomeracje, aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości oraz aktywnie korzystać z technologii i dzielić się swoimi przeżyciami. 

Media zakupił Dentsu Aegis Network  Polska, a kreację globalną zlokalizowała agencja Wunderman.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij