LOWE Warsaw z SEAT-em „Wyprzedza czas!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LOWE Warsaw z SEAT-em „Wyprzedza czas!”

Agencja LOWE Warsaw, należąca do Mullen Lowe Group, przygotowała kolejną kampanię dla marki SEAT, która wystartowała na początku grudnia br. Wspiera ją zakrojona na szeroką skalę kampania w mediach.

Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wyprzedź czas!”. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, koncepcja kreatywna kampanii oparta jest o insight, który mówi jak wygodnie byłoby już dziś korzystać z tego, co może zaoferować przyszłość. Kampania powstała w ramach stałej współpracy Agencji LOWE Warsaw z SEAT-em i komunikuje ofertę przedsprzedaży samochodów z rocznika 2016. Klienci już teraz mogą zamówić auto z nowego rocznika, a także zyskać w ofercie specjalne dodatkowe bonusy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zakres prac agencji LOWE Warsaw wchodzi między innymi: opracowanie strategii komunikacji, adaptacja globalnego spotu na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz stworzenie nowej historii do istniejącej reklamy produktowej (TV m.in. TVP, TVN, Polsat). Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do prasy ogólnopolskiej i outdooru oraz materiałów promocyjnych dla sieci dealerskiej. Kampanię wspiera także kampania w radiu (m.in. Eska, RMF FM, Radio ZET) oraz internecie (kampania display oraz komunikacja w owned media). Za planowanie zakupu mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kampania potrwa do końca grudnia.

Za działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij