LOWE Warsaw z SEAT-em „Wyprzedza czas!”

Agencja LOWE Warsaw, należąca do Mullen Lowe Group, przygotowała kolejną kampanię dla marki SEAT, która wystartowała na początku grudnia br. Wspiera ją zakrojona na szeroką skalę kampania w mediach.
O autorze
1 min czytania 2015-12-09

Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wyprzedź czas!”. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, koncepcja kreatywna kampanii oparta jest o insight, który mówi jak wygodnie byłoby już dziś korzystać z tego, co może zaoferować przyszłość. Kampania powstała w ramach stałej współpracy Agencji LOWE Warsaw z SEAT-em i komunikuje ofertę przedsprzedaży samochodów z rocznika 2016. Klienci już teraz mogą zamówić auto z nowego rocznika, a także zyskać w ofercie specjalne dodatkowe bonusy.

W zakres prac agencji LOWE Warsaw wchodzi między innymi: opracowanie strategii komunikacji, adaptacja globalnego spotu na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz stworzenie nowej historii do istniejącej reklamy produktowej (TV m.in. TVP, TVN, Polsat). Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do prasy ogólnopolskiej i outdooru oraz materiałów promocyjnych dla sieci dealerskiej. Kampanię wspiera także kampania w radiu (m.in. Eska, RMF FM, Radio ZET) oraz internecie (kampania display oraz komunikacja w owned media). Za planowanie zakupu mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kampania potrwa do końca grudnia.

Za działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj