Goodyear i Juventus działają razem na rzecz bezpieczeństwa zawodników i kierowców

Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, raz jeszcze łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro.
O autorze
1 min czytania 2015-12-11

Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i na drodze.

Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara ‘Made to Feel Good’, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Tak jak Juventus dba o bezpieczeństwo zawodników, tak Goodyear troszczy się o bezpieczeństwo kierowców. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem „Wyrusz w drogę w odpowiednich butach” kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.

„Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu” – powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech.

Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu. Swoją premierę będzie mieć 10 grudnia na YouTube i stronie, gdzie zostanie pokazany w dwóch wersjach 90- i 110-sekundowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się