Goodyear i Juventus działają razem na rzecz bezpieczeństwa zawodników i kierowców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Goodyear i Juventus działają razem na rzecz bezpieczeństwa zawodników i kierowców

Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, raz jeszcze łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro.

Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i na drodze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara ‘Made to Feel Good’, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Tak jak Juventus dba o bezpieczeństwo zawodników, tak Goodyear troszczy się o bezpieczeństwo kierowców. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem „Wyrusz w drogę w odpowiednich butach” kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima.

„Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu” - powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech.

Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu. Swoją premierę będzie mieć 10 grudnia na YouTube i stronie, gdzie zostanie pokazany w dwóch wersjach 90- i 110-sekundowej.

Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij