Dzień Darmowej Dostawy sposobem na udane świąteczne e-zakupy?

Dzień Darmowej Dostawy sposobem na udane świąteczne e-zakupy?
3 grudnia odbywa się trzeci Dzień Darmowej Dostawy. Do udziału zgłosiło się ponad 1800 e-sklepów. Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl, a jej główny cel to zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. To dobra okazja do nabycia świątecznych prezentów.
O autorze
1 min czytania 2012-12-03

Z badania firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2012” wynika, że Polacy są mistrzami w tzw. ‘cross-channel’, czyli szukaniu ofert w Internecie i sklepach stacjonarnych. W tym roku na bożonarodzeniowe prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina wyda ok. 1280 zł, czyli prawie o 12% więcej w porównaniu z wydatkami na Gwiazdkę 2011.

Podczas ogólnopolskiego badania „O czym marzy mama” przeprowadzonego przez agencję Streetcom przy współpracy z portalem Mamo Pracuj, matki wskazywały jako najbardziej pożądane następujące prezenty: wycieczka we dwoje w wybrane miejsce (24%), kolacja we dwoje (10%), zabiegi kosmetyczne (9%), kwiaty (7,4%), ubrania/bielizna (7%), książki, zegarek/biżuteria (6,3), perfumy i kosmetyki (6%), laptop, telefon lub inny sprzęt elektroniczny (5%), samochód (4%). Sprzęty domowe (np. żelazko, odkurzacz, garnki) i artykuły spożywcze – aż 33% matek wskazało je jako najgorszą grupę prezentów. Wśród najmniej lubianych przedmiotów często wymieniane były także wazony i bibeloty (14,5%). Kolejna kategoria najgorszych pomysłów to sprzęt erotyczny: aż 13 % kobiet wskazało, że nie chciałoby go otrzymać. 

Wskazówki, co robić, by zakupy były udane, a prezenty dotarły na czas przygotował także zespół porównywarki cen Nokaut.pl. Mamy nadzieję, że informacje pomogą wybrać wspaniałe świąteczne prezenty.

W akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012 bierze udział ponad 1800 sklepów – poniżej subiektywny wybór, tych które zwróciły naszą uwagę swoim designem, nazwą lub logotypem. Pełna lista uczestników dostępna jest na stronie dziendarmowejdostawy.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj