Aflofarm wybiera SMG Polska do współpracy w 2016 r.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aflofarm wybiera SMG Polska do współpracy w 2016 r.

Firma Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna współpracę z agencją SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą budżetu telewizyjnego wszystkich marek Aflofarmu.

Wybór SMG na nowego partnera biznesowego Aflofarmu poprzedzony został przeglądem ofert agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Propozycja złożona przez SMG była najkorzystniejsza pod względem kosztów oraz rozwiązań gwarantujących kontynuację budowy wartości naszych marek i całego biznesu. Wybraliśmy agencję, której podejście strategiczne i taktyczne do planowania i zakupu telewizji jest spójne z naszymi potrzebami biznesowymi w tym obszarze – powiedział Jacek Furman, Prezes Zarządu firmy Aflofarm Farmacja Polska.

SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 r.

- Aflofarm jest największym, a ze względu na skalę i tempo rozwoju biznesu również jednym z najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce. Czujemy dużą odpowiedzialność za powierzone nam zadania i jestem pewien, że dla obu firm jest to początek owocnej współpracy – powiedział Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska.

Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media, w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka wydała na reklamę w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego nakłady na reklamę telewizyjną wyniosły 1,16 mld zł.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij