Royal Ad wyłącznym partnerem reklamowym serwisów Polskiej Agencji Prasowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Royal Ad wyłącznym partnerem reklamowym serwisów Polskiej Agencji Prasowej

W grudniu 2015 do oferty sieci reklamowej Royal Ad dołączyły trzy serwisy internetowe należące do grupy Polskiej Agencji Prasowej – portal pap.pl, który ma na celu ukazanie kompetencji i oferty PAP oraz portale ekonomiczne biznes.pap.pl i gpwinfostrefa.pl.

Na mocy podpisanej umowy Royal Ad nabył prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w wyżej wymienionych serwisach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Witryna pap.pl pełni funkcję strony głównej Agencji, notuje miesięcznie średnio pół miliona odsłon. W części informacyjnej portal PAP przyciąga wymagających uczestników, tj. osoby zainteresowane bezstronnym i rzetelnym przekazem dziennikarskim, bez komentarzy oraz treści sensacyjnych i plotkarskich. Strona podzielona jest na kilka bloków tematycznych m.in.: Kraj, Świat, Gospodarka, Sport, Nauka, Kultura, Zdrowie.

„Zaufanie jakim obdarzył nas PAP pokazuje, że oferta Royal Ad jest interesująca nie tylko dla klientów, ale również dla wydawców poszukujących wiarygodnego partnera reklamowego. Tego, który w pełni doceni prestiż marki wydawcy oraz będzie potrafił odpowiednio przekuć go w sukces również w obszarze reklamy.” – mówi Maja Janicka, Head of Site Relations w Royal Ad.

Oferta PAP obejmuje również serwisy w pełni poświęcone tematyce biznesowo-finansowej. Mowa o biznes.pap.pl oraz gpwinfostrefa.pl, czyli o ogólnodostępnych portalach ekonomicznych publikujących bieżące informacje dotyczące gospodarki i rynków finansowych. Portal biznes.pap.pl jest bezpłatną częścią platformy dla inwestorów instytucjonalnych i notowanych spółek. Część specjalistycznych treści na stronie jest dostępna wyłącznie w ramach prenumeraty dla profesjonalistów operujących na rynkach finansowych. Oba serwisy notują razem miesięcznie średnio ponad półtora miliona odsłon i umożliwiają reklamodawcom dotarcie z komunikacją do precyzyjnie określonych grup docelowych.

Wszystkie strony internetowe PAP zapewniają klasyczne rozwiązania w obszarze reklamy display oraz content marketingu.

„Współpraca nawiązana z Polską Agencją Prasową doskonale wpisuje się w strategię rozwoju naszego portfolio Premium i Biznes, powiększając tym samym zasięg Royal Ad w danym segmencie o średnio ponad dwa miliony odsłon miesięcznie. Dzięki temu otwierają się przed nami dodatkowe możliwości dotarcia do wyselekcjonowanej wyższej kadry zarządzającej, instytucji finansowych oraz inwestorów.” – dodaje Marcin Rupiński, CEO w Royal Ad.

Polska Agencja Prasowa to największa agencja informacyjna w Polsce. Jej misją jest zbieranie i profesjonalne opracowywanie informacji z kraju i zagranicy oraz udostępnianie ich w formie kodowanych serwisów informacyjnych. Z serwisów tych korzystają – na podstawie umów subskrypcyjnych – redakcje prasowe radiowe, telewizyjne i portale internetowe oraz instytucje i urzędy państwowe. Grupą docelową otwartych portali PAP są natomiast wymagający odbiorcy indywidualni – w tym biznesmeni, managerowie i finansiści.

Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij