Kampania marketingowa Uważam Rze Historia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania marketingowa Uważam Rze Historia

Trawa kampania marketingowa czasopisma „Uważam Rze Historia”. Materiały video promujące styczniowy numer miesięcznika emitowane są w kilkudziesięciu placówkach Lux Med i Medicover na terenie całej Polski.

Kampania rozpoczęła się 14 grudnia i będzie trwać przez dwa miesiące. Promocja „Uważam Rze Historia” prowadzona jest w formie spotu pojawiającego się na ekranach 260 telewizorów w 80 oddziałach Lux Med i Medicover.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Obecna kampania ma na celu dalsze wzmocnienie pozycji marki „Uważam Rze Historia” w segmencie czasopism historycznych. Wierzymy, że ekskluzywne i wartościowe treści i artykuły prezentowane na łamach naszego tytułu znajdą kolejnych odbiorców wśród klientów prywatnych ośrodków zdrowia – mówi Eryk Kłopotowski, Prezes Zarządu Uważam Rze Sp. z o.o.

Grupę docelową prowadzonej kampanii stanowią klienci odwiedzący placówki medyczne Lux Med i Medicover. Spoty promujące „UważamRze Historia” dotrą do 2 mln odbiorców miesięcznie. Średnia wieku odbiorców kampanii waha się między 25 a 39 rokiem życia. Są to osoby z wykształceniem średnim i wyższym (ok. 65%) oraz wykonujące wolny zawód.

- Trwająca kampania to element szerszego planu, który obejmie między innymi pojawienie się na łamach „Uważam Rze Historia” specjalnych gości i znanych twarzy. Jesteśmy zadowoleni z wyników czasopisma i pozytywnych opinii czytelników, więc nie zwalniamy tempa – mówi Paweł Łepkowski, redaktor naczelny „Uważam Rze Historia - Naszą ambicją jest odzyskanie pozycji lidera w segmencie miesięczników historycznych – dodaje Łepkowski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij