TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania marketingowa Uważam Rze Historia

Trawa kampania marketingowa czasopisma „Uważam Rze Historia”. Materiały video promujące styczniowy numer miesięcznika emitowane są w kilkudziesięciu placówkach Lux Med i Medicover na terenie całej Polski.
O autorze
1 min czytania 2016-01-04

Kampania rozpoczęła się 14 grudnia i będzie trwać przez dwa miesiące. Promocja „Uważam Rze Historia” prowadzona jest w formie spotu pojawiającego się na ekranach 260 telewizorów w 80 oddziałach Lux Med i Medicover.

– Obecna kampania ma na celu dalsze wzmocnienie pozycji marki „Uważam Rze Historia” w segmencie czasopism historycznych. Wierzymy, że ekskluzywne i wartościowe treści i artykuły prezentowane na łamach naszego tytułu znajdą kolejnych odbiorców wśród klientów prywatnych ośrodków zdrowia – mówi Eryk Kłopotowski, Prezes Zarządu Uważam Rze Sp. z o.o.

Grupę docelową prowadzonej kampanii stanowią klienci odwiedzący placówki medyczne Lux Med i Medicover. Spoty promujące „UważamRze Historia” dotrą do 2 mln odbiorców miesięcznie. Średnia wieku odbiorców kampanii waha się między 25 a 39 rokiem życia. Są to osoby z wykształceniem średnim i wyższym (ok. 65%) oraz wykonujące wolny zawód.

– Trwająca kampania to element szerszego planu, który obejmie między innymi pojawienie się na łamach „Uważam Rze Historia” specjalnych gości i znanych twarzy. Jesteśmy zadowoleni z wyników czasopisma i pozytywnych opinii czytelników, więc nie zwalniamy tempa – mówi Paweł Łepkowski, redaktor naczelny „Uważam Rze Historia – Naszą ambicją jest odzyskanie pozycji lidera w segmencie miesięczników historycznych – dodaje Łepkowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj