Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Od stycznia zmiany w Clue PR

Od stycznia w zespole agencji Clue PR mają miejsce dwie zmiany personalne. Marta Drogosz obejmuje stanowisko Head of Lifestyle & Brand PR. Piotr Oleksy zostaje awansowany na Senior PR Consultanta.
O autorze
1 min czytania 2016-01-11

Marta Drogosz jest związana z branżą PR od 2010 roku. Specjalizuje się w PR konsumenckim i technologicznym, a także w organizacji eventów i działań social media. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowy nadzór nad działaniami dla klientów działu Lifestyle & Brand PR. Do klientów działu należą m.in.: PizzaPortal.pl, mytaxi, Education First, Kekemeke, Fellowes, Feedo i Montibello.

Piotr Oleksy od kilku lat specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i technologicznej, jest w zarządzie Fundacji Bezpieczniej w Sieci. Od 2014 roku związany z Clue PR, gdzie zarządza biurem prasowym PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej oraz pracuje m.in. dla Zalando i optivo. 

Alicja Wysocka-Świtała, Partner i dotychczasowa Head of Brand & Lifestyle, skupi się na współzarządzaniu wraz z Karolem Świtałą agencją działającą obecnie na 7 rynkach CEE oraz na nadzorze strategicznych projektów. – Przejmowanie kompetencji przez członków zespołu to naturalny krok w rozwoju organizacji. Nasz zespół szybko rośnie, obecnie w Polsce liczy prawie 20 osób, a pracownicy zyskują coraz większy zakres odpowiedzialności – komentuje Wysocka-Świtała.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj