Marta Drogosz jest związana z branżą PR od 2010 roku. Specjalizuje się w PR konsumenckim i technologicznym, a także w organizacji eventów i działań social media. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowy nadzór nad działaniami dla klientów działu Lifestyle & Brand PR. Do klientów działu należą m.in.: PizzaPortal.pl, mytaxi, Education First, Kekemeke, Fellowes, Feedo i Montibello.
Piotr Oleksy od kilku lat specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i technologicznej, jest w zarządzie Fundacji Bezpieczniej w Sieci. Od 2014 roku związany z Clue PR, gdzie zarządza biurem prasowym PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej oraz pracuje m.in. dla Zalando i optivo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Alicja Wysocka-Świtała, Partner i dotychczasowa Head of Brand & Lifestyle, skupi się na współzarządzaniu wraz z Karolem Świtałą agencją działającą obecnie na 7 rynkach CEE oraz na nadzorze strategicznych projektów. – Przejmowanie kompetencji przez członków zespołu to naturalny krok w rozwoju organizacji. Nasz zespół szybko rośnie, obecnie w Polsce liczy prawie 20 osób, a pracownicy zyskują coraz większy zakres odpowiedzialności – komentuje Wysocka-Świtała.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024