Męski świat na planecie Warka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Męski świat na planecie Warka

13 stycznia rusza emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby.

W czasach, kiedy redefiniowana jest tradycyjna, męska tożsamość, Warka z przymrużeniem oka łączy facetów wokół ich klasycznych, nieco stereotypowych cech. Nowa kampania Warki metaforycznie pokazuje świat klasycznych mężczyzn, przedstawiając w przerysowany sposób ich pasje, zamiłowania, cechy charakteru. W tym wyidealizowanym męskim świecie każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, a piwo Warka płynie z kranu nie tylko w barze. A jak działa służba zdrowia? To już trzeba zobaczyć w reklamie…

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa kampania Warki, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdy reklamy piwa portretowały klasyczny męski świat. - Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach. Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn. – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. - Dlatego na planecie Warka mężczyźni mogą je realizować bez żadnych ograniczeń i cieszyć się tym, co stanowi ich naturalne DNA. A przecież piwo jest istotną tego częścią – dodaje.

Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij