Praktycy CM będą mogli natomiast ustrukturyzować swoją wiedzę i zyskać dodatkowe argumenty pozwalające przekonać przełożonych oraz klientów do wdrożenia strategii opartej na contencie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Podręcznik to ponad 100 stron treści poświęconych jednemu z najsilniejszych trendów marketingowych w roku 2016. Znajduje się w nim sześć głównych działów, a wśród nich te mówiące o strategii działań content marketingowych, dystrybucji treści czy też skutecznym mierzeniu osiąganych wyników. Czytelnicy mogą zapoznać się również z najważniejszymi definicjami marketingu treści, licznymi przykładami działań CM (z Polski i ze świata) oraz szczegółowymi danymi dotyczącymi content marketingu zarówno w kontekście B2B, jak i B2C. Dodatkowo, e-book wzbogacono o kilkadziesiąt tricków specjalistów, którzy na co dzień pracują ze słowem, obrazem i wszelkiego rodzaju innymi treściami, jakie można spotkać w Internecie.
Autorzy podręcznika zapowiadają jego kontynuację – dodatek o tym, jak „sprzedać” content marketing szefowi.
Podręcznik można bezpłatnie pobrać ze strony http://bit.ly/ebookCMTheNets
Słuchaj podcastu NowyMarketing