Mateusz Walkowiak od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań w kanałach społecznościowych (content oraz paid). Mateusz swoje kompetencje managerskie rozwijał w takich agencjach jak Get More Social, a później Golden Submarine. W McCannWorldgroup/MRM McCann na stanowisku Digital Strategist i Head of Social Media pracował dla takich klientów jak KFC, Coca Cola, Mastercard, Mattel, L’oreal.
W Havas Media Group Mateusz będzie odpowiadał za rozwój specjalizującej się w komunikacji w social media marki Socialyse, a także za budowanie wizerunku firmy, nadzór merytoryczny, finansowy oraz integrację z pozostałymi jednostkami w strukturze HMG.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024