„Gdyba Carlsberg robił … „ – nowa platforma komunikacyjna marki z kampanią telewizyjną

Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
O autorze
1 min czytania 2016-01-19

Kampania wystartowała na początku stycznia, a nowy, 30-sekundowy spot to jej pierwsza odsłona. Marka „puszcza w niej oko” do widzów, pokazując, że gdyby Carlsberg prowadził salon fryzjerski byłby to prawdopodobnie najlepszy salon, oferujący prawdopodobnie najlepsze fryzury na świecie. Tym samym marka nawiązuje do legendarnego hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”), które obowiązywało od 1975 do 2011 r. i do którego Carlsberg powrócił na początku ubiegłego roku.

Spot jest pierwszym z serii „Gdyby Carlsberg robił…” („If Carlsberg did…”). Kolejne odsłony kampanii można będzie oglądać przez cały 2016 r. Oprócz reklam telewizyjnych marka planuje realizację niestandardowych akcji specjalnych.

– Globalna platforma komunikacyjna „Gdyby Carlsberg robił …” spotkała się z pozytywnym odbiorem w Europie. Mamy nadzieję, że polscy konsumenci również docenią i polubią jej żartobliwy i zaskakujący charakter. Naszym celem jest zaintrygowanie, wywołanie uśmiechu i rozbawienia u konsumentów. Platforma „Gdyby Carlsberg robił …” daje nam duże możliwości dla prowadzenia zapadającej w pamięć komunikacji z konsumentami – mówi Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg.

Koncepcję spotu przygotowała agencja 72 & Sunny NL B.V, a za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direct. Spot będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Poniżej znajduje się link do pełnej wersji anglojęzycznej:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj