Intel z nową strategią i kampanią marketingową – sztuka nowoczesnych technologii

Kilka dni po prezentacji najnowszych technologii na targach CES w Las Vegas, Intel rusza z kampanią, w której prezentuje nową filozofię marki. Jej głównym założeniem jest wykorzystanie przełomowych rozwiązań i urządzeń do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń.
O autorze
1 min czytania 2016-01-21

Intel od prawie 50 lat tworzy i udostępnia niezwykłe technologie. Teraz, kampanią „Experience Amazing”, chce zwrócić uwagę na to, iż jest kluczowym elementem tego, czego ludzie doświadczają i co kochają.

W ramach kampanii „Experience Amazing” Intel prezentuje niezwykłe projekty, wykorzystujące rozwiązania firmy. Od Butterfly Effect Dress autorstwa projektantek Ezra+Tuba, przez interpretację symfonii Beethovena w wykonaniu Kawehi, po niesamowity układ taneczny Paige Fraser – Intel w nowej kampanii pokazuje jak marka urzeczywistnia swoją obietnicę dostarczania niesamowitych wrażeń.

Butterfly Effect Dress to projekt sukienki autorstwa tureckich projektantek Ezra+Tuba. Strój reaguje na ruch, temperaturę ciała oraz dotyk, a jego serce stanowi miniaturowy układ Intel Edison. Takie połączenie mody i technologii gwarantuje niezwykłe doświadczenie dla użytkowników oraz widzów na pokazach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei Kawehi, artystka oraz gwiazda serwisu YouTube, wykorzystując rozwiązania Intela stworzyła autorską interpretację jednej z symfonii Beethovena. Nowa fala kreatywności w sieci bazuje na integracji muzyki i technologii. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trzecim rodzajem sztuki, który Intel wykorzystuje w nowej kampanii, jest taniec. Paige Fraser opowiada ruchem historię swojego życia. Włączając w ten pokaz technologię Intel RealSense stajemy się świadkami niezwykle interesującego, poruszającego i wielowymiarowego przedstawienia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oko cieszy również projekcja mapowania 3D w czasie rzeczywistym, w wykonaniu Nobumichi Assai oraz studia WOW. Dla tego artysty płótnem jest twarz modelki. Assai przy pomocy zaawansowanych technologii napędzanych procesorami Intela kreuje na niej żywy, dynamiczny obraz.

Więcej informacji o tym jak Intel przekształca codzienne czynności w niezwykłe projekty znajduje się na stronie.

Materiały video i grafiki związane z kampanią „Experience Amazing” dostępne są pod linkiem.