Za promocję i komunikację akcji w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications.
Sieć sklepów Maxi Zoo w tym roku po raz pierwszy w Polsce zorganizowała własną akcję charytatywną o nazwie „Podaj łapę”. Międzynarodowa inicjatywa od lat organizowana była w innych krajach w Europie, w których Maxi Zoo prowadzi swoje sklepy. We wszystkich punktach sprzedaży klienci mogli kupić specjalne „łapki” i tym samym wspomóc wybraną przez firmę fundację. Wydarzenie charytatywne trwało w tym roku od 4 października do 15 listopada i zyskało duże zainteresowanie klientów sklepów. Cały dochód z akcji został przekazany podczas gali Top For Dog fundacji Przyjaciel, która zajmuje się pomocą osobom niepełnosprawnym poprzez dogoterapię.
Zobacz również
Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych oraz promocję akcji w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications, która na początku 2015 roku rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Maxi Zoo. Agencja jest odpowiedzialna za całościową marketingową obsługę firmy w Polsce.
W sklepach pojawiły się również materiały wspierające promocję akcji takie jak: naklejki podłogowe, plakaty i ulotki. Od wielu lat 4Frame, w okrasie świąt Bożego Narodzenia, aktywnie zachęca swoich pracowników do udziału w inicjatywach społecznych. W tym roku podczas akcji „Podaj łapę” pracownicy firmy również zdecydowali się wspólnie wesprzeć charytatywny cel akcji i przekazać zebrane pieniądze w wybranym sklepie Maxi Zoo.
Dzięki wsparciu promocyjnemu już podczas pierwszej edycji wydarzenie okazało się dużym sukcesem, a zebrana we wszystkich sklepach kwota opiewała ostatecznie na 30 000 złotych. Czek z całą sumą został uroczyście wręczony fundacji Przyjaciel 24 listopada podczas gali Top for Dog 2015.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Pierwsza edycja akcji „Podaj łapę” była bardzo dużym sukcesem, dzięki owocnej współpracy z agencją 4 Frame oraz wspaniałej, charytatywnej postawie naszych klientów. Z wielką przyjemnością będziemy kontynuować nasz projekt w kolejnych latach. – powiedział Patrick Bontenakels Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci sklepów Maxi Zoo w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Podaj łapę” to najważniejsza akcja sieci sklepów Maxi Zoo , która z pewnością będzie kontynuowana w Polsce w kolejnych latach.