Havas Media wygrywa przetarg mediowy Dr. Wolff

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Media wygrywa przetarg mediowy Dr. Wolff

Havas Media Group wygrało przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio produktów Dr. Wolff.

Reklamodawca rozstrzygnął rozpoczęty w lipcu ub.r. przetarg na obsługę budżetu mediowego dla marki Alpecin. Zwyciężyła agencja Havas Media, która w styczniu 2016 rozpoczęła współpracę z Dr. Wolff na rynku polskim oraz niemieckim. Działania komunikacyjne są prowadzone z centralnej siedziby firmy w Bielefeld poprzez lokalne biura Havas Media. W zakres obsługi wchodzi planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dr. Wolff jest wieloletnią, innowacyjną firmą farmaceutyczną założoną w 1905 roku przez dr Augusta Wolffa w Niemczech. Flagowymi produktami marki Alpecin są: szampon kofeinowy Alpecin C1 przeciw wypadaniu włosów; płyn kofeinowy Alpecin Caffeine Liquid pobudzający cebulki włosów; oraz szampon kofeinowy o podwójnym działaniu (przeciw wypadaniu włosów oraz przeciw łupieżowi) – Alpecin Double-Effect Caffeine. Szczegółowe informacje nt. specyfiki i działania każdego z produktów znajdują się na stronie internetowej marki www.alpecin.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij