TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PZL tworzy Bazgroła – nową agencję komunikacji marketingowej w Internecie

Nowa spółka w rodzinie PZL, Bazgroł, będzie specjalizowała się w tworzeniu treści dla marek i firm. – To odpowiedź na nowe potrzeby komunikacji marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2016-01-27

Coraz więcej firm przygotowuje własne treści, z którymi dociera do klientów za pomocą mediów społecznościowych lub akcji typu native advertising z wydawcami. Obserwujemy wyraźny rozwój takich zjawisk jak content marketing. Jest też zainteresowanie strategiami contentowymi. Dokładnie takie usługi będzie dostarczał Bazgroł – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

W DNA Bazgroła łączy się doświadczenie z dwóch światów: mediów oraz komunikacji marketingowej. Współzałożycielami spółki są Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Piotr Stasiak i Michał Nadgrodkiewicz.

Przybora i Zaniewski od lat działają na polskim rynku reklamy. Stworzyli legendarne kampanie – m.in. dla Żubra, Plusa (z kabaretem Mumio), Alior Banku („Wyższa kultura bankowości”). Zdobyli łącznie ponad 200 nagród branżowych za kreatywność i efektywność. Z kolei redakcyjne doświadczenie ze świata mediów cyfrowych wnosi do spółki Piotr Stasiak, który wcześniej przez wiele lat pracował w Onecie, Newsweeku, tygodniku Polityka, gdzie rozwijał strategie internetowe tych wydawców.

– W polskiej reklamie przez kilkanaście lat wiele się zmieniło. Powstały nowe media i nowe formy. W naszym przypadku nie zmieniło się to, co zawsze było silną stroną naszej firmy. Oryginalne, inteligentne i ciekawe pomysły potrafimy tworzyć też w nowych formach – mówi Kot Przybora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bazgroł stawia na wywołanie zaciekawienia i zaangażowania odbiorców. Na komunikację, która niesie ze sobą wartość dodaną, aby skuteczniej promować marki w przestrzeni internetowej – dodaje Piotr Stasiak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing