PZL tworzy Bazgroła – nową agencję komunikacji marketingowej w Internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PZL tworzy Bazgroła – nową agencję komunikacji marketingowej w Internecie

Nowa spółka w rodzinie PZL, Bazgroł, będzie specjalizowała się w tworzeniu treści dla marek i firm. – To odpowiedź na nowe potrzeby komunikacji marketingowej.

Coraz więcej firm przygotowuje własne treści, z którymi dociera do klientów za pomocą mediów społecznościowych lub akcji typu native advertising z wydawcami. Obserwujemy wyraźny rozwój takich zjawisk jak content marketing. Jest też zainteresowanie strategiami contentowymi. Dokładnie takie usługi będzie dostarczał Bazgroł – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W DNA Bazgroła łączy się doświadczenie z dwóch światów: mediów oraz komunikacji marketingowej. Współzałożycielami spółki są Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Piotr Stasiak i Michał Nadgrodkiewicz.

Przybora i Zaniewski od lat działają na polskim rynku reklamy. Stworzyli legendarne kampanie – m.in. dla Żubra, Plusa (z kabaretem Mumio), Alior Banku („Wyższa kultura bankowości”). Zdobyli łącznie ponad 200 nagród branżowych za kreatywność i efektywność. Z kolei redakcyjne doświadczenie ze świata mediów cyfrowych wnosi do spółki Piotr Stasiak, który wcześniej przez wiele lat pracował w Onecie, Newsweeku, tygodniku Polityka, gdzie rozwijał strategie internetowe tych wydawców.

- W polskiej reklamie przez kilkanaście lat wiele się zmieniło. Powstały nowe media i nowe formy. W naszym przypadku nie zmieniło się to, co zawsze było silną stroną naszej firmy. Oryginalne, inteligentne i ciekawe pomysły potrafimy tworzyć też w nowych formach – mówi Kot Przybora.

- Bazgroł stawia na wywołanie zaciekawienia i zaangażowania odbiorców. Na komunikację, która niesie ze sobą wartość dodaną, aby skuteczniej promować marki w przestrzeni internetowej – dodaje Piotr Stasiak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij