Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa

Agencja Blueberry, w obliczu nadchodzących nowych, ambitnych wyzwań oraz perspektywy dalszego rozwoju, zmienia nazwę na Agencję Warszawa oraz wprowadza znaczące zmiany w strukturze grupy. Decyzja ta została podjęta w wyniku dynamicznego rozwoju firmy –

w ciągu 2 lat przychody zwiększyły się o 60%, a zatrudnienie wzrosło o 40%.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 W ramach nowej struktury agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: Kreacja i Strategia - dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem,  Media - jako jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz DataDriven Solutions, w ramach którego opracowywane będą rozwiązania oparte o analizę Big Data. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji Warszawa zajmie Paweł Wołonciej. Do zespołu Blueberry dołączył 5 la temu, wcześniej pracował m. in. w DDB Warszawa.  Piotr Mach obejmie stanowisko Client Service Director.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij