Platige Image tworzy Dobro, Sebastian Pańczyk na wyłączność

Spółka Platige Image powołuje do życia Dobro, kreatywne studio produkcyjne. Jego współtwórcą jest Sebastian Pańczyk, reżyser od 6 lat związany z Platige Image wyłącznością postprodukcyjną, a od teraz także produkcyjną.
O autorze
1 min czytania 2016-02-03

– Tworzymy nowe, kreatywne miejsce na mapie produkcji reklamowej i zacieśniamy współpracę z Sebastianem Pańczykiem – komentuje Piotr Sikora, prezes Platige Image. – Od tej pory Sebastian będzie pracował z innymi domami produkcyjnymi tylko w wyjątkowych sytuacjach, na zasadzie tzw. loan out fee – precyzuje.

– Odpowiadając na zmieniające się potrzeby agencji i klientów, chciałbym stworzyć unikalne, autorskie miejsce z twórczym klimatem i pełne utalentowanych ludzi – opisuje nowy projekt Pańczyk

Dobro ma integrować kreatywną pracę reżyserów, proces produkcji oraz zaplecze postprodukcyjne i technologiczne Platige Image tak, aby osiągać jak najlepsze filmowe efekty.

– Nie chcemy tworzyć kolejnego domu serwisowego. Z naszego doświadczenia wynika, że oferując zintegrowane usługi produkcyjne z silnym komponentem kreatywnym jesteśmy w stanie realizować dla naszych partnerów bardziej wartościowe projekty- – twierdzi Sikora. – Obserwując zmiany na rynku mediów i reklamy, chcemy także zmienić na nim rolę domu produkcyjnego tak, aby stał się dla reklamodawców i agencji, pomysłowym partnerem, suflerem najlepszych rozwiązań. Chcemy, żeby nie tylko produkował, ale też rozwijał projekty swoich klientów – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z czasem zauważyłem, że produkcja pod jednym dachem w Platige Image przebiega sprawniej, przynosi mi więcej satysfakcji i daje lepsze efekty. Stąd moja decyzja o zaangażowaniu się w tworzenie Dobra – tłumaczy swoje plany Sebastian Pańczyk.

Dobro ma być kreatywnym studiem produkcyjnym nowej generacji, integrować usługi dla reklamy telewizyjnej i internetowej. Dobrem zarządzają Agnieszka Stachowicz, Sławomir Jurasz i Mateusz Kirstein.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do realizacji identyfikacji wizualnej wybrane zostało warszawskie studio projektowe Mamastudio.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się