Jak wyglądał Facebook w Polsce w maju 2012?

Przedstawiamy raport o obecności marek na facebooku przygotowany przez Socialbakers. Zestawienie największych i najbardziej angażujących fanpage’y w Polsce w maju 2012 roku zostało przygotowane we współpracy z faceADDICTED.
O autorze
1 min czytania 2012-06-15

Wśród największych marek na facebooku prym wiedzie branża telekomunikacyjna (4 graczy w top 10) oraz moda (3 graczy). W rankingu zaangażowania na pierwsze miejsce wysuwa się strona WWF Polska.

Całkowita liczba użytkowników facebooka w Polsce to już 8 milionów. Megapanel ilość unikalnych użytkowników szacuje na ponad 13,5 mln. To stawia facebook.com przed takimi gigantami polskiego rynku internetowego jak NK.pl (dawniej nasza-klasa.pl) czy ONET.pl. W raporcie w zwięzłej, graficznej formie prezentujemy marki, które najlepiej radzą sobie na tej najpopularniejszej platformie społecznościowej. Raport wskazuje marki, które zebrały największe ilościowo grupy fanów, ale również te, które były najbardziej angażujące.

To już trzeci okresowy raport Socialbakers dostępny w języku polskim, a współpraca z faceADDICTED ma celu również wzbogacenie raportów o informacje i dane specyficzne dla lokalnego rynku oraz zapewnienie poprawności danych w poszczególnych kategoriach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing