Fuzja baz partnerów LeadR i Openrate. LeadR zwiększa wolumen do 30 milionów rekordów.

LeadR, agencja marketingu bazodanowego, jeszcze w styczniu obsługiwała bazy liczące w sumie 22,5 miliona rekordów. Zgromadzone dane, zawierają informacje demograficzne i behawioralne na temat użytkowników Internetu, a w szczególności osób korzystających z poczty email.
O autorze
1 min czytania 2016-02-05

Z początkiem lutego, agencja włączyła do swoich zbiorów bazy partnerów firmy Openrate. Do LeadR razem z rekordami przeszła kadra odpowiedzialna za sprzedaż oraz emisję kampanii. Prace w spółce rozpoczęli managerowie sprzedaży: Jakub Rzepka i Michał Karmiński oraz Traffic Krzysztof Pieńkowski.

Fuzja oznacza dla LeadR wzrost wolumenu baz o 30% – do 30 milionów rekordów. Obsługą danych zajmie się czternastoosobowy zespół specjalistów. Tak duży wolumen, połączony z technologią profilowanych mailingów, plasuje LeadR w czołówce polskich firm zajmujących się monetyzacją baz danych oraz email marketingiem.

– Kiedy w 2012 roku LeadR zaczynał oficjalnie jako spółka, dysponowaliśmy bazą 2 milionów rekordów. W firmie pracowało nas pięcioro – wspomina Sebastian Białousz, CEO LeadR. Od tamtej pory, systematycznie powiększaliśmy nasze wolumeny, rozwijaliśmy technologię i proponowaliśmy reklamodawcom coraz szerszy wachlarz narzędzi, pozwalających na dotarcie do odpowiedniego profilu konsumentów. Dziś mamy 30 milionów rekordów i trzydziestoosobowy zespół. Dla mnie, to wielki sukces i duma, że z małego działu udało się nam stworzyć prosperującą firmę, która stawia coraz bardziej ambitne kroki w obszarze big data. Dzięki zbiorom Openrate, dysponujemy potężnym zbiorem potencjalnych klientów dla kilkudziesięciu branż. Daje to w zasadzie nieograniczone możliwości targetowania kampanii naszych Klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Połączenie zasobów naszych spółek to świetny przykład na to, że konkurujące ze sobą podmioty mogą zawrzeć sojusz i wymienić doświadczenia rynkowe w nowym składzie. To ważna umiejętność, by w odpowiednim czasie wykorzystać nowe potencjały jakie niesie za sobą integracja. Idąc za tym, że jednym z kluczowych elementów profesjonalizmu jest satysfakcja i jak najwyższy standard obsługi Klientów, nasza fuzja będzie sprzyjać podwyższeniu jakości pracy z rynkiem – powiedziała Joanna Korczak, Członek Zarządu Openrate.

Monetyzacja baz danych, obok kompleksowej obsługi email marketingu, jest kluczowym produktem LeadR. Firma współpracuje z największymi domami mediowymi i sieciami afiliacyjnymi. Jeszcze w tym roku firma planuje rozwój nowych produktów, które umocnią pozycję spółki na rynku i zwiększą jej niezależność w zakresie wykorzystywanych technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się