TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Red8 przygotowała nową kampanię dla BZ WBK, w rolach głównych po raz drugi Bracia Golcowie

Bracia Golcowie będą bohaterami najnowszej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, promującej szeroką ofertę kredytową tego banku.
O autorze
2 min czytania 2016-02-05

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię telewizyjną, zgodną z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank – wcześniej w jego reklamach wystąpili również Łukasz Mróz – Mrozu i chór Sound’N’Grace. Kampania mediowa potrwa do końca marca, będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie. Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS).

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: „Kto się ceni” i „Szarpany”. Kampania ma za zadanie promować szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:

– Spot pt. „Gotówka” opowiada o tym, jak łatwo dostępny jest kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK – można go wziąć bez żadnych zaświadczeń, wystarczy dowód osobisty.

– Spot pt. „Wachlarz” – opisuje pełną ofertę kredytową banku (od limitu kredytowego, przez kartę kredytową, kredyt gotówkowy, po kredyt hipoteczny) – nacisk położony jest na fakt, że Bank Zachodni WBK pomaga sfinansować bardzo różne potrzeby konsumentów: od tych najdrobniejszych – jak nieplanowane zakupy, do największych – jak zakup mieszkania, czy domu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym – mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.

Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, za produkcję odpowiada Propeller Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej. W ostatnim czasie Red8 stworzyła dla banku nowatorski format dedykowany klientom banku z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw – dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym był Maciej Orłoś, oglądać emitowany był przez 10 tygodni na antenie TVP 1 (w środy o godz. 22:25).