Nowa edycja programu ambasadorskiego Triumph z agencją Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa edycja programu ambasadorskiego Triumph z agencją Think Kong

Triumph International rozpoczął w Polsce rekrutację do nowej edycji programu ambasadorskiego. Dziewczyny gotowe zostać ambasadorkami marki mogą zgłaszać się przez specjalną aplikację dostępną na fan page marki. Za prowadzenie projektu odpowiada agencja social mediowa Think Kong.

Nowa edycja programu ambasadorskiego jest adresowana do kobiet ceniących markę Triumph, zainteresowanych modą, chcących uczestniczyć w promocji marki i testować jej nowe produkty. W tegorocznej edycji programu wybrane ambasadorki będą gośćmi specjalnych wydarzeń Triumph, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej na potrzeby prasy kobiecej oraz pojawią się w reklamach eksponowanych w salonach Triumph w całej Polsce. Pierwszym etapem rekrutacji jest przyjmowanie zgłoszeń przez aplikację na Facebooku, dostępną na fan page Triumph – www.facebook.com/TriumphPL. Program jest też realizowany jednocześnie we współpracy z agencją Think Kong w innych krajach: w Rosji, Grecji i w Izraelu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt realizuje zespół koordynowany przez Agnieszkę Rutkowską, Team Manager.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij